رهبران یمنی برای تحقق صلح مصمم هستند، موضع تعجب برانگیز ریاض

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، هشام شرف وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن سخنانی را در مورد آخرین تحولات این کشور مطرح نمود. وی گفت: رهبران یمنی همیشه برای تحقق صلح مصمم بوده اند.

رهبران یمنی برای تحقق صلح مصمم هستند، موضع تعجب برانگیز ریاض

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن همچنین گفت: آنچه که در حال حاضر بیش از هر چیزی مانع از تحقق صلح شده است، این است که عربستان یک ائتلاف سیاسی و نظامیِ متجاوز را علیه یمن رهبری می نماید.

هشام شرف در ادامه سخنان خود نیز یادآور شد: مسأله که برای ما بسیار تعجب برانگیز است، موضع گیری های سران عربستان سعودی است. رهبران سعودی از حق خود برای دفاع از سرزمین شان سخن می گویند و این درحالی است که حقوق دیگران را نادیده می انگارند.

پیش از این نیز هشام شرف گفته بود: حملات ارتش و کمیته های مردمی یمنی زمانی متوقف خواهد شد که ائتلاف تحت سرکردگی سعودی حملاتش را به یمن متوقف کند. وی اضافه کرد: خطاب به دولت جدید آمریکا و سعودی ها می گویم زمانی که حملاتتان به مناطق تحت کنترل ما را متوقف کردید، حملات ما به سمت شما نیز خیلی ساده متوقف خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6562

به "رهبران یمنی برای تحقق صلح مصمم هستند، موضع تعجب برانگیز ریاض" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبران یمنی برای تحقق صلح مصمم هستند، موضع تعجب برانگیز ریاض"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید