روحانی از ابتدا به دنبال راه حل خارجی برای اقتصاد بود، دولت در برجام باخت

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت به دنبال راه چاره برای اقتصاد کشور در بیرون بود گفت: سهم ما از این توافق باخت و سهم طرف مقابل برد بود.

روحانی از ابتدا به دنبال راه حل خارجی برای اقتصاد بود، دولت در برجام باخت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط متلاطم در بازار گفت: دولت آقای روحانی از ابتدا مسائل اقتصادی کشور را به مذاکرات گره زد و درواقع به دنبال راهکار برای اقتصاد کشور در بیرون بود.

وی اضافه کرد: همان طور که گفتم دولت آقای روحانی با استفاده از توان خارجی سعی داشت اقتصاد کشور را سامان دهد که در نهایت ثمره کار برجام این شد که سهم ما از این توافق باخت و سهم طرف مقابل برد بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نه تنها آمریکا بلکه دیگر طرف ها در برجام هم به تعهدات خود عمل نکردند و امروز شاهد اجرای تعهدات تنها از سوی ایران در این توافق هستیم.

پور ابراهیمی اعلام نمود: آنچه امروز شاهد آن هستیم مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه ثمره درختی است که 7 سال پیش توسط دولت آقای روحانی کاشته شده است.

وی اضافه کرد: عدم تقویت بنیه اقتصادی در داخل از سوی دولت در این سال ها باعث شده تا اقتصاد کشور در برابر تحریم های خارجی قدرت مانوری نداشته باشد و ضعیف عمل کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متأسفانه در این سال ها اقدام خاصی از سوی دولت برای به راه انداختن چرخه تولید انجام نشد و عدم توجه به داخل در حوزه اقتصاد امروز این بخش ها را در برابر تحریم ها و فشارهای خارجی شکننده و آسیب پذیر کرده است.

4106/

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5545

به "روحانی از ابتدا به دنبال راه حل خارجی برای اقتصاد بود، دولت در برجام باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی از ابتدا به دنبال راه حل خارجی برای اقتصاد بود، دولت در برجام باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید