زمانی که مصدومیت و بیماری حریف عشق معلمی نمی شود

به گزارش پرسینا بلاگ، دو فرهنگی کرمانشاهی با وجود بیماری و مصدومیت به استمرار تعلیم و تربیت می پردازند.

زمانی که مصدومیت و بیماری حریف عشق معلمی نمی شود

به گزارش ، سجاد احمدی، مدیرآموزگار عشایری شاغل در آموزش و پرورش شهرستان هرسین با وجود مصدومیت از ناحیه دستان خود و نیز در زمان تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا، با عشق در میان دانش آموزان عشایری منطقه محروم عشایری میرمینگه حاضر می شود تا فرآیند مقدس تعلیم و تربیت را استمرار داده و درکنار آن درس ایثار و فداکاری به شاگردانش بیاموزد.

او گفت: با توجه به محرومیت منطقه و نیز شرایط ویژه دانش آموزان عشایری بر خود تکلیف دانستم تا با حضور در کنار این عزیزان شرایط درسی آن ها را بررسی کرده و به سوالات درسی پاسخ دهم تا خللی در فرآیند آموزش به وجود نیاید.

این معلم فداکار در خصوص نحوه فعالیت خود گفت: با توجه به اهمیت موضوع سلامت دانش آموزان اولین اقدام رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و نیز طرح فاصله گذاری در میان دانش آموزان و هماهنگی با اداره آموزش و پرورش برای تشکیل کلاس بود.

احمدی اضافه کرد: نظر به عدم دسترسی به فضای مجازی در این منطقه خودآموزهای بهاری که توسط اداره آموزش و پرورش تهیه شده و راهبر آموزشی در اختیار همکاران قرارداده بود ، در میان دانش آموزان توزیع شد و تا این لحظه هیچ گونه خللی در فرایند آموزش در میان دانش آموزان این منطقه نداشته ایم.

همچنین در شهرستان مرزی گیلان غرب علی مرادی فرهنگی دلسوز و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس با وجود جراحی کلیه و سابقه ناراحتی قلبی با عشق به میان دانش آموزان عشایری منطقه می رود تا نشان دهد هیچ عاملی، حتی بیماری یارای مقابله در برابر عشق معلمی را ندارد.

این فرهنگی متعهد گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و این امکان که دانش آموزان عشایری منطقه از فرایند آموزش فاصله بگیرند، بر خود تکلیف دانستم که به میان این عزیزان بروم و شرایط تحصیلی آن ها را بررسی کنم.

این معلم دلسوز گفت: در کنار فرآیند تعلیم و تربیت، اصول بهداشتی و درمانی را به دانش آموزان آموزش میدهم و اطلاعاتی در خصوص ویروس کرونا و نیز اقدامات پیشگیرانه در اختیار آن ها قرار می دهم.

انتهای پیام/ز

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4272

به "زمانی که مصدومیت و بیماری حریف عشق معلمی نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمانی که مصدومیت و بیماری حریف عشق معلمی نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید