زمان تمجید از فرهاد مجیدی فرا رسید

به گزارش پرسینا بلاگ، تیم فوتبال استقلال شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری که از جهات مختلف برای این تیم مهم بود توانست پیروز گردد. استقلال که عملا شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد باید تحت هر شرایطی ذوب آهن را شکست می داد تا شانس خود را برای قهرمانی در جام حذفی حفظ کند؛ اما رسیدن به این پیروزی دشواری های زیادی را داشت و باید قبول کرد که مجیدی توانست کار بزرگی انجام دهد.

زمان تمجید از فرهاد مجیدی فرا رسید

ذوب آهن تیمی است که توانسته بود در لیگ برتر استقلال را با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کند. از طرف دیگر استقلال پس از شکست مقابل ذوب آهن در دربی تهران هم نتیجه را به پرسپولیس واگذار نموده بود و این 2 شکست باعث شده بود شرایط این تیم بحرانی گردد. به همین خاطر شکست مقابل ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی می توانست به طور کل پرونده استقلال در فصل جاری بسته گردد؛ اما مجیدی و شاگردانش در نیمه دوم بازی مقابل ذوب آهن پیروز شدند بازی کم نقصی به نمایش بگذارند و به پیروزی برسند.

قطعا باید این پیروزی را به حساب مجیدی گذاشت؛ چرا که تیمش شرایط روحی خوبی نداشت و نیمه اول بازی با ذوب اهن هم این موضوع کاملا به چشم آمد. حضور آرش رضاوند به جای ارسلان مطهری در اوایل نیمه دوم تعجب آور بود؛ چرا که استقلال احتیاج به گلزنی داشت و کسی فکر نمی کرد یک هافبک به جای مهاجم به زمین بیاید.

با حضور رضاوند در زمین، اسماعیلی به عنوان مهاجم به محوطه جریمه ذوب اهن اضافه شد و توانسیت موقعیت های خطرناکی را ایجاد کند. تغییر پست قایدی در نیمه دوم هم از دیگر تصمیمات درست مجیدی بود. او مدام به عنوان مهاجم و وینگر چپ تغییر پست می داد و همین موضوع باعث شد این بازیکن در هر دو گل استقلال نقش مستقیم داشته باشد.

البته همچون گذشته استقلال در خط دفاعی مشکل دارد؛ این جمله کلیشه ای پس از هر بازی استقلال کاربرد دارد و مجیدی باید راه حلی برای این موضوع پیدا کند. برد استقلال مقابل ذوب آهن شرایط روانی و روحی این تیم را بهتر از گذشته کرد؛ اما مهم این است که این پیروزی ها تداوم داشته باشد.

میزان

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7349

به "زمان تمجید از فرهاد مجیدی فرا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان تمجید از فرهاد مجیدی فرا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید