ساتیا نادلا: ویندوز آماده پذیرش iMessage در ویندوز و اصلا هر اپلیکیشن سطح اولی از پلتفرم های دیگر است!

به گزارش پرسینا بلاگ، بیشتر از چند ساعت از رونمایی مایکروسافت از ویندوز 11 و معرفی آن به آن دنیا در یک همایش مجازی نمی گذرد. به همین مناسبت رئیس مایکروسافت -ساتیا نادلا- در گفتگویی با وال استریت ژورنال به مطالب جالبی در خصوص ویندوز و تاثیر آن بر کاربران اشاره نموده.

ساتیا نادلا: ویندوز آماده پذیرش iMessage در ویندوز و اصلا هر اپلیکیشن سطح اولی از پلتفرم های دیگر است!

او به ویژگی های نو ویندوز 11 اشاره نموده که شامل منوی استارت نو در قسمت مرکز صفحه و فروشگاه اپلیکیشن نو که به وسیله آن حتی می گردد اپ های اندروید را نصب کرد، تاکید نموده.

در میان این مصاحبه، مصاحبه کننده یعنی جوآنا اشترن از نادلا پرسید که فروشگاه نوش را چطور می خواهد از اپل، متمایز کند. نادلا هم پاسخ داده که اپلیکیشن ثالث، به صورت سختگیرانه در این فروشگاه پذیرش می شوند و تا زمانی که در سطح نخست نباشند، در این فروشگاه نمایش داده نمی شوند.

او ضمناً اشاره نموده که انحصاری برای اپلیکیشن ها و سرویس های مایکروسافت قائل نیست و با اینکه سرویس عالی Teams خود مایکروسافت هست؛ زوم و اسلک و هر سرویس و اپلیکیشن سطح اولی دیگری را هم در فروشگاه پذیرش خواهند کرد.

چیز جالب دیگر این بود که نادلا حتی قصد ندارد که جلوی آمدن iMessage اپل را به ویندوز بگیرد. به عبارتی او راه تعاملی با اپل را دوست دارد. او گفت که:

می خواهیم مطمئن شویم که نرم افزارهایمان در وسایل اپل به خوبی اجرا می شوند و به صورت مشابه، ویندوز هم به خوبی نرم افزارهای دیگر پلتفرم ها را اجرا کند. خواه برای گوگل باشد یا اپل یا ادوبی.

به این ترتیب راهبرد نادلا روشن است:

ویندوز مهیای خوشامدگویی به همه پلتفرم هاست که این در تقابل با راهبردی است که اپل متهم به آن است: ایجاد باغی زیبا که با دیوارهایی محصور شده!

شاید اصلا مایکروسافت چاره ای جز این نداشت. اگر مایکروسافت در ویندوز راه را بر اپلیکیشن های رقبا می بست، سرنوشتی تلخ در انتظارش بود. مایکروسافت نادلا خیلی زود متوجه این حقیقت شد که در دنیای امروز، یک تعامل سازنده و نرمش بهتر از دشمنی نابودکننده خویشتن است!

منبع

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: یک پزشک
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7531

به "ساتیا نادلا: ویندوز آماده پذیرش iMessage در ویندوز و اصلا هر اپلیکیشن سطح اولی از پلتفرم های دیگر است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساتیا نادلا: ویندوز آماده پذیرش iMessage در ویندوز و اصلا هر اپلیکیشن سطح اولی از پلتفرم های دیگر است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید