ساخت کارخانه فسفات چرام 100 میلیون دلار سرمایه احتیاج دارد

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت کارخانه فسفات چرام 100 میلیون دلار سرمایه احتیاج دارد.

ساخت کارخانه فسفات چرام 100 میلیون دلار سرمایه احتیاج دارد

حسین کلانتری پیش از ظهر سه شنبه، 19 آذر ماه با اشاره به نشست با معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایمیدرو در تهران اضافه نمود: در این نشست مسائل طرح های مختلف معدنی استان مطرح شد.

کلانتری با اشاره به شرایط طرح کارخانه آهک هیدراته اظهارکرد: براساس قول مساعد مسئولان ایمیدرو این طرح تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد حجم سرمایه گذاری این طرح را 20 میلیارد تومان عنوان و گفت: با بهره برداری از کارخانه آهک زمینه اشتغال بیش از 100 نفر در استان فراهم می گردد.

کلانتری با اشاره به پروژه فسفات چرام توضیح داد: با توجه به سنگین بودن پروژه معدن فسفات چرام در بحث تامین زیرساخت های این معدن، با همکاری ایمیدرو نسبت به تامین این زیرساخت ها از جمله آب، برق و گاز اقدام می گردد.

وی ادامه داد: همچنین مکاتبات و رایزنی های لازم با سازمان انرژی اتمی در مورد کسب مجوزات لازم برای معدن فسفات چرام انجام می گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از محل صندوق توسعه ملی نسبت به تامین تسهیلات ارزی این طرح اقدام می کنیم، عنوان کرد: این طرح در حال حاضر به 100 میلیون دلار اعتبار احتیاج دارد.

کلانتری حمایت از معادن کوچک مقیاس استان را یکی از اولویت های کاری خود در این حوزه عنوان و تاکید نمود: مسئولان ایمیدرو نیز قول مساعد خود را برای استخراج و حمایت از معادن سلستین استان اعلام کردند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی همچنین از قول ویژه ایمیدرو برای فراخوان جذب سرمایه گذار برای معادن گچ استان اطلاع داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2684

به "ساخت کارخانه فسفات چرام 100 میلیون دلار سرمایه احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت کارخانه فسفات چرام 100 میلیون دلار سرمایه احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید