سازمان بهداشت دنیای: سرعت شیوع کرونا در دنیا بیشتر شده است

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرکل سازمان بهداشت دنیای خاطرنشان کرد که آمارهای اخیر نشان می دهد که سرعت شیوع ویروس کرونا در دنیا افزایش یافته است.

سازمان بهداشت دنیای: سرعت شیوع کرونا در دنیا بیشتر شده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، تدروس ادهانوم مدیرکل سازمان بهداشت دنیای روز دوشنبه در یک نشست خبری اعلام نمود که بر اساس آمارهای اخیر، سرعت شیوع ویروس کرونا در دنیا طی روزهای اخیر افزایش یافته و اغلب کشورهای دنیا درگیر این ویروس همه گیر شده اند.

مدیرکل سازمان بهداشت دنیای با اشاره به اینکه تا به امروز بیش از 300 هزار نفر در دنیا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) مبتلا شده اند، اعلام نمود که دنیا قادر است این شرایط را تغییر داده و ویروس کرونا را مهار کند.

وی در مورد پیشنهاد بعضی داروها برای درمان کرونا گفت: استفاده از داروهایی که آزمایش خود را برای درمان کرونا پس نداده اند، می تواند به ایجاد امیدواری های کاذب منجر گردد.

بر اساس آخرین آمارهای تجمیعی منتشر شده از سوی دولت ها در اقصی نقاط دنیا، تا به امروز بیش از 360 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا در دنیا شناسایی شده اند که از این تعداد حدود 15500 نفر جان خود را از دست داده اند.

.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3816

به "سازمان بهداشت دنیای: سرعت شیوع کرونا در دنیا بیشتر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان بهداشت دنیای: سرعت شیوع کرونا در دنیا بیشتر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید