سنا در برابر 765LT

به گزارش پرسینا بلاگ، همهٔ ما می دانیم که مک لارن سنا برای پیست ساخته شده است. این هایپرکار میلیون دلاری با برخورداری از 800 اسب بخار قدرت که از پیشرانهٔ 4 لیتری V8 توئین توربو بیرون می آید به همراه قطعات خاص آئرودینامیکی، استاد بلعیدن پیچ ها و ثبت لپ تایم های چشمگیر است.

سنا در برابر 765LT

به گزارش خبرنگاران، بااین حال این بدان معنا نیست که سنا در مسابقات درگ نمی تواند خوب باشد زیرا در بزرگ ترین درگ سال 2019 که توسط موتورترند بین دوازده خودروی اسپرت برگزار شد، این هایپرکار مک لارن ظرف 10.08 ثانیه از خط پایان عبور کرد پیروز آن رقابت شد؛ بنابراین، چه خودرویی در یک مسابقهٔ درگ می تواند همراه مناسبی برای سنا باشد؟ پاسخ یک مک لارن دیگر است.

این خودرو مک لارن 765LT است که در جدیدترین ویدئوی درگ تایمز در برابر سنا قرار گرفته است. در این رقابت که در پیست بین المللی فلوریدا برگزار شده است، سنا با لاستیک های کارخانه ای پیرلی P Zero تروفئو R حضور دارد اما 765LT از لاستیک های تویو R888R استفاده می کند.

روی کاغذ هردو خودرو تقریباً در یک سطح قرار دارند زیرا انتقال نیرو در هردو توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه صورت می گیرد، هردو محرک عقب هستند و وزن آن ها هم تقریباً یکسان است اما دراین بین سنا 35 اسب بخار قدرت بیشتری دارد.

بنابراین با این شرایط مطمئناً فکر می کنید شاهد درگ نزدیکی خواهیم بود اما روی پیست هرگز چنین چیزی را نخواهید دید زیرا در هر سه درگی که در اینجا برگزار شد، 765LT کاملاً سنا را نابود کرد. آیا لاستیک های مک لارن لانگ تیل در این نتیجه تأثیر داشتند یا مشکل از راننده بود؟ پاسخ این سؤالات را نمی دانیم اما درگ تایمز در انتهای همین ویدئو وعدهٔ برگزاری نبرد سخت و هیجان انگیزی میان 765LT و پورشه 911 توربو S و همین طور دوج چلنجر دیمن را داده است که احتمالاً ویدئوی این درگ ها در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

تعداد بازدید : 30

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: پدال

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6792

به "سنا در برابر 765LT" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنا در برابر 765LT"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید