آغاز طوفانی سونامی در رقابتهای وزن دوم

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، روز چهارم از این دوره رقابتها که اختصاص به مبارزات دو وزن 53- و 73+ کیلوگرم زنان و 58- کیلوگرم مردان دارد با پیروزی قاطعانه نماینده وزن دوم تیم مردان کشورمان شروع شد.

آغاز طوفانی سونامی در رقابتهای وزن دوم

فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم که برای دفاع از مدال طلای دوره قبل خود کوشش می نماید بعد از یک دور استراحت، سعید المصطفی نماینده سودان را 25 بر 5 شکست داد و راهی دور بعد شد. وی در مرحله بعد الماس موکامیروف از قزاقستان را پیش رو دارد.

اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم در اولین پیکار وولینویچ از اسلوونی را پیش رو دارد. وی در صورت فزونی به دیدار یکی از تکواندو کاران مکزیک، کانادا یا توگو می رود.

از تیم 14 نفره اعزامی ایران، در سه روز نخست این رقابتها تاکنون 5 تکواندوکار به دیدار رقبای خود رفته اند که آرمین هادی پور به نشان نقره و مسعود حجی زواره هم به نشان برنز دست یافته اند.ناهید کیانی ، ملکیا میرحسینی و ابوللفضل یعقوبی هم از دور رقابتها حذف شده اند.

این دوره از رقابتها که با حضور تکواندوکارانی از 183 کشور دنیا به میزبانی کره جنوبی در شهر موجو جریان دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1991

به "آغاز طوفانی سونامی در رقابتهای وزن دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز طوفانی سونامی در رقابتهای وزن دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید