شمخانی: تنها راه مقابله با تهدیدات شناخت ریشه های پیدایش و ترویج آن است، بعد از شکست داعش یکی از دغدغه های امنیتی، انتقال عناصر آنها به افغانستان بود

به گزارش پرسینا بلاگ، دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تروریسم و افراط گرایی بلایی است که هنوز در منطقه ما ادامه دارد و به جز همکاری و همراهی و شناخت درست ریشه های پیدایش و ترویج تهدیدات منطقه ای راستا دیگری برای مقابله موثر با آن وجود ندارد.

شمخانی: تنها راه مقابله با تهدیدات شناخت ریشه های پیدایش و ترویج آن است، بعد از شکست داعش یکی از دغدغه های امنیتی، انتقال عناصر آنها به افغانستان بود

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاحیه دومین نشست گفتگوی امنیت منطقه ای در تهران گفت: تروریسم و افراط گرایی بلایی است که هنوز در منطقه ما ادامه دارد و صلح، امنیت و رفاه مردم را در کنار سایر عوامل زیان بار تحت تاثیر قرار داده است.

وی اضافه نمود: به جز همکاری و همراهی و شناخت درست ریشه های پیدایش و ترویج تهدید ات منطقه ای جهت دیگری برای مقابله موثر با آن وجود ندارد.

شمخانی اعلام کرد: در کنار تروریسم، شاهد تداوم حضور زیان بار بعضی طرف های فرامنطقه ای هستیم که هم بخشی مهم از دلایل ایجاد تروریسم و افراطی گری در این منطقه است و هم بر شدت آن اضافه نموده است.

وی اعلام کرد: بیش از 40 سال است که ثبات و توسعه در افغانستان تحت تاثیر اشغال خارجی، جنگ داخلی و جنگ با تروریسم است.

وی گفت: بعد از شکست داعش در عراق و افغانستان، یکی از دغدغه های امنیتی، انتقال عناصر شکست خورده داعش از عراق و سوریه به افغانستان برای طراحی، سازماندهی و اجرای اقدامات تروریستی در داخل این کشور و همسایگان آن است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2807

به "شمخانی: تنها راه مقابله با تهدیدات شناخت ریشه های پیدایش و ترویج آن است، بعد از شکست داعش یکی از دغدغه های امنیتی، انتقال عناصر آنها به افغانستان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمخانی: تنها راه مقابله با تهدیدات شناخت ریشه های پیدایش و ترویج آن است، بعد از شکست داعش یکی از دغدغه های امنیتی، انتقال عناصر آنها به افغانستان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید