طعنه مورنو به انریکه پس از دریافت یک جایزه در کاتالونیا

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا به سرمربی جدید این تیم بابت درگیری هایی که اخیراً میان این دو شکل گرفت، طعنه زد.

طعنه مورنو به انریکه پس از دریافت یک جایزه در کاتالونیا

به گزارش خبرنگاران، اختلافات میان لوئیس انریکه سرمربی و روبرت مورنو ممکن است فروکش کرده باشد اما هنوز کسی فراموش نکرده است که این دو مرد اسپانیایی که زمانی در نیمکت ماتادورها نزدیک ترین افراد به یکدیگر بودند، چگونه برای هم شمشیر را از رو بسته اند.

پس از قطعی شدن صعود تیم ملی اسپانیا به مرحله نهایی یورو و در پایان مرحله انتخابی این رقابت ها، فدراسیون فوتبال اسپانیا لوئیس انریکه را به عنوان سرمربی جدید ماتادورها معرفی کرد. انریکه تا ماه مارس امسال هدایت این تیم را برعهده داشت اما به دلیل بیماری دخترش که در نهایت جان او را گرفت، مجبور شد دست از هدایت لاروخا بکشد و به این ترتیب این مسئولیت به دستیار او روبرت مورنو سپرده شد، مشروط بر اینکه هر زمان که انریکه آماده بود او دوباره فرد اول کادر فنی تیم ملی اسپانیا باشد.

انریکه پس از بازگشت، در نشست خبری مراسم معارفه اش انگشت اتهام را به سمت مورنو گرفت و او را به بی وفایی متهم کرد. او دقیقاً به دلیل ناراحتی اش از مورنو اشاره نکرد اما شنیده ها حاکی از آن است که انگیزه مورنو برای ادامه دادن به کارش به عنوان سرمربی تا یورو 2020 باعث دلخوری انریکه شد. به هر حال انریکه به کادر فنی تیم ملی اسپانیا برگشت و مورنو هم از این کادر خارج شد. به این ترتیب رابطه دو همکار قدیمی که چند تیم را در کنار هم هدایت کرده بودند، تیره و تار شد و اظهارات جدید مورنو نشان می دهد که شاید به این زودی ها اختلافات میان آنها برطرف نشود.

مورنو شب گذشته (دوشنبه) در مراسمی اهدای جوایز به بهترین های ورزش اسپانیا در سال 2019 توسط نشریه اسپورت کاتالونیا، پس از دریافت جایزه بهترین سرمربی سال، گفت: می خواهم از همه افرادی که در این مدت در کنارم بودند به ویژه دستیارانم در کادر فنی که در این روزها کمک های فراوانی به من کردند و همچنین اعضای خانواده ام تشکر کنم. از همه شما متشکرم و بگذارید حرفم را با یک جمله از سنکا (فیلسوف رومی) به پایان برسانم؛ اینکه مهم باشی خوشایند است اما مهمتر این است که خوشایند باشی.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2790

به "طعنه مورنو به انریکه پس از دریافت یک جایزه در کاتالونیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه مورنو به انریکه پس از دریافت یک جایزه در کاتالونیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید