طلسم بازگشت پاتوسی یکشنبه شکسته می گردد؟

به گزارش پرسینا بلاگ، مسؤلان باشگاه فولاد خوزستان برای بازگرداندن هافبک تأثیرگذارشان به ایران یک بار دیگر بلیت هواپیما تهیه نموده اند.

طلسم بازگشت پاتوسی یکشنبه شکسته می گردد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آیاندا پاتوسی به دلیل عدم بازگشت به ایران در دو بازی قبلی تیمش مقابل استقلال و ماشین سازی غایب بوده است و طبیعتاً ملاقات پیش روی این تیم مقابل نساجی را هم از دست خواهد داد.

این بازیکن اهل آفریقای جنوبی به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم پرواز تا به امروز پیروز به بازگشت نشده است. مدیران فولاد تا به امروز سه بار برای این بازیکن بلیت تهیه نموده اند، اما همه این پروازها از سوی شرکت خارجی هواپیمایی کنسل شده است.

پروازها از کشورهای آفریقایی به سمت اروپا و بعد آسیا با شرایط و محدودیت های خاصی انجام می گردد و این موضوع مشکل اصلی عدم بازگشت پاتوسی به شمار می آید.

فولادی ها در آخرین اقدام خود برای روز یکشنبه پیش رو برای بازگرداندن هافبک تأثیرگذارشان بلیت تهیه نموده اند و امیدوارند او این بار پیروز به بازگشت به ایران گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4831

به "طلسم بازگشت پاتوسی یکشنبه شکسته می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم بازگشت پاتوسی یکشنبه شکسته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید