عدنان الزرفی از تماس با تمامی طرف ها برای تشکیل کابینه جدید عراق اطلاع داد

به گزارش پرسینا بلاگ، نخست وزیر مامور تشکیل کابینه جدید عراق از تماس با تمامی طرف های سیاسی برای تشکیل کابینه جدید این کشور اطلاع داد.

عدنان الزرفی از تماس با تمامی طرف ها برای تشکیل کابینه جدید عراق اطلاع داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رسانه های عراقی ، عدنان الزرفی در ملاقات با گروهی از رسانه های عراقی در محل اقامت وی در بغداد در مورد اختلاف نظر گروههای شیعی با نخست وزیری وی تاکید نمود که خواستار توافق با تمامی طرف ها و گروههای سیاسی عراق است.

وی از تداوم تماس ها با طرف های مختلف حتی با گروههایی که دیدگاه و ملاحظاتی نسبت به انتخاب وی دارند اطلاع داد و گفت: خواستار مشارکت تمامی گروههای سیاسی در دولت جدید است.

الزرفی وجود هرگونه معامله یا توافق پشت پرده برای نخست وزیری خود را رد کرد و گفت: نحوه مامور شدن من طبیعی بوده و به هیچ وجه معامله ای با برهم صالح رئیس جمهور در این زمینه صورت نگرفته است.

وی خود را گزینه ای عراقی خواند و برای برطرف شبهاتی که علیه وی مطرح می گردد ، گفت: من گزینه اول و آخر عراقی ها هستم ولی به صرف اینکه فردی در برهه ای از زندگی خود به ناچار -که بازداشت و زندان در زمان رژیم سابق عرصه را بر وی تنگ کرده- به این کشور یا آن کشور از جمله آمریکا رفته ، نمی توان گفت که وی آمریکایی شده این منطق از نظر عقلی پذیرفتنی نیست.

نخست وزیر مامور تشکیل کابینه جدید عراق در عین حال بر برقراری روابط برابر و متوازن با کشورهای منطقه ای و بین المللی بر پایه منافع مشترک تاکید نمود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3807

به "عدنان الزرفی از تماس با تمامی طرف ها برای تشکیل کابینه جدید عراق اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدنان الزرفی از تماس با تمامی طرف ها برای تشکیل کابینه جدید عراق اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید