عکس ، تمرین گلف بازان ایرانی با لباس شخصی در تورنمنت لاهور

به گزارش پرسینا بلاگ، دبیر فدراسیون گلف گفت: ما به بانوان ایران برای حضور در تورنمنت بین المللی پاکستان لباس فرم داده ایم تا در مراسم رسمی بپوشند.

عکس ، تمرین گلف بازان ایرانی با لباس شخصی در تورنمنت لاهور

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، تیم ملی گلف بانوان با 2 ورزشکار در مسابقات بین المللی پاکستان حضور پیدا نموده است. در عکس های مخابره شده از لاهور گلف بازان ایران با لباس های شخصی در زمین گلف تمرین می نمایند این درحالیست که پروتکل رسمی و عرف در ورزش تاکید می نماید که ورزشکاران ملی در تورنمنت های بین المللی با لباس های واحد و فرم و متحدالشکل در تمرین و مسابقات حضور پیدا می نمایند و البسه ورزشکاران به طور معمول از پرچم کشورها الهام می گیرد تا به نوعی معرف فرهنگ و ملیت کشور فوق باشد.

همین نکته سبب شده تا بعضی ها با اشاره به لباس های شخصی و متفاوت و رنگارنگ گلف بازان از این مساله انتقاد نموده و رویکرد فدراسیون در این حوزه را نقد نمایند که چرا تیم ملی گلف بانوان ایران بدون لباس واحد و ملی در تورنمنت لاهور حضور پیدا نموده است.

مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف درباره این موضوع گفت: عکس هایی که از بانوان منتشر شده مربوط به روز ورود و تمرین است که با لباس راحت تری کارها را انجام می دهند. ما لباس فرم هم به بانوان داده ایم تا در مراسم رسمی و افتتاحیه و اختتامیه آن را بپوشند.

وی ادامه داد: گلف با رشته های دیگر متفاوت است و نمی توان گفت باید لباس واحد داشته باشند. ورزشکاران این رشته لباس های استانداردی را که خودشان دوخته اند برتن می نمایند. یک ورزشکار گلف باید 5-6 کیلومتر پیاده روی کند بنابراین باید لباسی داشته باشد که هم مطابق استاندارد داشت و هم بتواند با آن لباس کار کند.

جمشیدی اعلام نمود: مگر تیم فوتبال است که لباس شان یک شکل باشد؟ مانند رشته تیراندازی، لباس گلف براساس استانداردها دوخته می گردد. ما در اردوها لباس متحدالشکل در قالب تی شرت و شلوار ورزشی می دهیم. از طرفی شما شرایط مالی کشور را ببینید؛ زمانی برای پاکستان یک میلیون و 500 هزار تومان بلیت رفت و برگشت به پاکستان می خریدیم الان برای اعزام 12 میلیون تومان هزینه نموده ایم حالا اگر کشور میزبان اسکان و تغذیه را هم قبول نکند، هزینه ها بالاتر هم می رود.

دبیر فدراسیون گلف در انتها صحبت هایش از لغو مسابقات لیگ بانوان و تمرینات وودبال اطلاع داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3441

به "عکس ، تمرین گلف بازان ایرانی با لباس شخصی در تورنمنت لاهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، تمرین گلف بازان ایرانی با لباس شخصی در تورنمنت لاهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید