فرهنگی: مجلس فردا جلسه غیر علنی دارد ، حضور وزیر اقتصاد یا رئیس بانک مرکزی در جلسه

به گزارش پرسینا بلاگ، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: فردا سه شنبه مجلس شورای اسلامی جلسه غیرعلنی با حضور تیم مالی دولت و سرپرست مرکز پژوهش های مجلس دارد.

فرهنگی: مجلس فردا جلسه غیر علنی دارد ، حضور وزیر اقتصاد یا رئیس بانک مرکزی در جلسه

محمد حسین فرهنگی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، خبر برگزاری جلسه غیر علنی مجلس (سه شنبه 13 خرداد 99) با موضوع مسائل مالی را داد.

وی ادامه داد: در این جلسه وزیر امور اقتصاد و دارایی و یا عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی و همچنین سرپرست مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی حضور دارند که قرار است به مسائل مالی و معیشتی مردم در این جلسه پرداخته گردد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه هیئت رئیسه مجلس فردا جلسه خواهد داشت، گفت: در جلسه غیر علنی مجلس قرار است مرکز پژوهش ها درباره مسائل و مسائل مالی کشور و رکود مالی که مانع تحقق فراوری در کشور می گردد گزارش هایی به نمایندگان مجلس یازدهم ارائه دهد.

وی اضافه نمود: براساس برنامه ریزی های اجرا شده در این جلسه یا فرهاد دژپسند وزیر امور مالی و دارایی و یا عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی برای ارائه گزارش به مجلس خواهند آمد.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان داشت: مجلس بنا دارد تا در جلسات مختلف از اعضای تیم مالی دولت دعوت کند تا در خصوص مسائل مالی کشور به نمایندگان گزارش دهند.

فرهنگی در انتها بیان داشت: بعد از جلسه غیر علنی، مجلس شورای اسلامی جلسه علنی خواهد داشت و یکی از اعضای تیم مالی دولت برای ارائه گزارش در خصوص مسائل مالی روز کشور در جلسه علنی مجلس حاضر می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4614

به "فرهنگی: مجلس فردا جلسه غیر علنی دارد ، حضور وزیر اقتصاد یا رئیس بانک مرکزی در جلسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگی: مجلس فردا جلسه غیر علنی دارد ، حضور وزیر اقتصاد یا رئیس بانک مرکزی در جلسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید