لیگ برتر انگلیس، لیدز برای دومین هفته متوالی به چهارمیخ کشیده شد

به گزارش پرسینا بلاگ، شاگردان مارچلو بیلسا در دومین بازی متوالی خود در لیگ برتر انگلیس با دریافت چهار گل تن به شکست دادند.

لیگ برتر انگلیس، لیدز برای دومین هفته متوالی به چهارمیخ کشیده شد

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال لیدزیونایتد در خانه کریستال پالاس به میدان رفت و همچون هفته پیش تن به شکست سنگین 4 بر یک داد.

در این بازی کریستال پالاس در دقیقه 12 با گلزنی اسکات دان پیش افتاد و 10 دقیقه بعد توسط ابرچی ازه اختلاف را به دو گل افزایش داد. پاتریک بمفورد یکی از گل های خورده را برای لیدزیونایتد جبران کرد، اما هم تیمی او هلدر کاستا با اشتباهی که در دقیقه 42 برای باز کردن دروازه خودی مرتکب شد، گل سوم کریستال پالاس را به ثمر رساند تا اختلاف دو تیم دوباره به دو گل افزایش پیدا کند. در نهایت جردن آیو در دقیقه 70 چهارمین گل کریستال پالاس را زد تا لیدزیونایتد دقیقاً با همان نتیجه ای متحمل شکست گردد که هفته گذشته در خانه اش به لسترسیتی باخت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

با این نتیجه کریستال پالاسی که چهارمین بردش را کسب کرد 13 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد. لیدزیونایتد اما با 10 امتیاز به رده چهاردهم سقوط کرد.

امشب دو بازی دیگر در لیگ برتر برگزار می گردد که در بازی نخست از ساعت 21 چلسی میزبان شفیلدیونایتد خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 23:30 وستهام در خانه به مصاف فولام می رود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5780

به "لیگ برتر انگلیس، لیدز برای دومین هفته متوالی به چهارمیخ کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، لیدز برای دومین هفته متوالی به چهارمیخ کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید