لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، استارت طلایی مهدی زاده در وزن جدید

به گزارش پرسینا بلاگ، در ادامه روز پایانی رقابت های لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، امیر مهدی زاده با فزونی در ملاقات نهایی وزن 67- کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.

لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، استارت طلایی مهدی زاده در وزن جدید

به گزارش خبرنگاران، روز پایانی از هفتمین و آخرین مرحله از رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 امروز (یکشنبه) در مادرید اسپانیا شروع شد و امیر مهدی زاده پس از تساوی صفر - صفر مقابل عمر عبدالرحیم اوزر، نایب قهرمان امیدهای دنیا در سال 2019 از ترکیه در هانتی (رأی داوران) به رجحان رسید و نخستین مدال طلای کاراته ایران در این مسابقات را کسب کرد.

امیر مهدی زاده در رقابت های وزن 67- کیلوگرم، روز آدینه ابتدا کامیلو ولوزو از شیلی را با نتیجه 3 بر 2 از مقابل برداشت. او در ادامه به مصاف یونس اولاد حاج عامر از بلژیک رفت و مقابل دارنده مدال نقره قهرمانی جوانان اروپا در سال 2019 به رجحان 2 بر یک رسید.

کاراته کای وزن 67- کیلوگرم کشورمان در دور سوم به مصاف داگلاس کاستا، قهرمان دنیا در سال 2018، قهرمان اروپا در سال 2019 و دارنده سه مدال طلای مسابقات لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 از فرانسه رفت و پیروز شد با اقتدار و نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست بدهد. او در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 2 مقابل ماسامیچی فوناهاشی از ژاپن به رجحان رسید.

مهدی زاده در ملاقات نیمه نهایی هم به مصاف هیروتو شینوهارا، قهرمان آسیا در سال 2019 رفت و با نتیجه 2 بر صفر به رجحان رسید تا صعود خود به ملاقات نهایی را قطعی کند.

دارنده دو مدال طلا و یک مدال برنز دنیا در وزن 60- کیلوگرم در شرایطی به ملاقات پایانی مسابقات کاراته وان اسپانیا رسید که با تغییر وزن خود بعد از مسابقات بازی های آسیایی و حضور در وزن 67- کیلوگرم، در یک سال اخیر عملکرد خوبی نداشت و به نظر می رسد با کسب مدال در کاراته وان اسپانیا استارت افتخارآفرینی در این وزن را نیز زده است.

پیش از این حمیده عباسعلی و صالح اباذری پیروز به کسب مدال برنز شده بودند و تا ساعاتی دیگر سجاد گنج زاده برای کسب مدال طلا به روی تاتامی خواهد رفت.

مهدی زاده برای کسب مدال طلا روز یکشنبه به مصاف عبدالرحیم ازر اومر از ترکیه خواهد رفت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2574

به "لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، استارت طلایی مهدی زاده در وزن جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، استارت طلایی مهدی زاده در وزن جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید