لیگ برتر کشتی، اعتراض پاسی ها به کمیته انضباطی می رود

به گزارش پرسینا بلاگ، تیم کشتی آزاد پاس ساری رسما به استفاده تیم قائمشهر از 3 ملی پوش در مبارزه با این تیم اعتراض کرد.

لیگ برتر کشتی، اعتراض پاسی ها به کمیته انضباطی می رود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم بازار بزرگ در شرایطی صدرنشین گروه ب لیگ برتر کشتی آزاد شد که در این گروه دو تیم مدعی هیئت کشتی قائمشهر و پاس ساری نیز رقابت نزدیک و فشرده ای با هم داشتند. در این مسابقه پایاپای، رقابت دو تیم مازندرانی 6 بر 4 به سود شاگردان مهدی تقوی در قائم شهر به سرانجام رسید. البته ساروی ها نیز به نتیجه این مسابقه اعتراض دارند و شکایت شان را به فدراسیون اعلام کرده اند.

پاس ساری با استناد به آیین نامه لیگ امسال معتقد است که تیم قائمشهر در مورد استفاده از کشتی گیر ملی پوش تخلف کرده و نمی توانسته بیشتر از دو ملی پوش در یک مسابقه در اختیار داشته باشد.

این در حالی است که تیم قائمشهر در مسابقه با پاس ساری، بهمن تیموری، علی شعبانی و یدالله محبی که هر سه در مسابقات جهانی نورسلطان عضو تیم ملی آزاد بودند، را در ترکیب خود داشته است.

هر سال قوانین در مورد تعداد ملی پوشان هر تیم با تغییراتی روبرو شده است. ضمن اینکه با توجه به عدم برگزاری المپیک و جهانی 2020 تا به امروز و همچنین برگزاری لیگ با شرایط جدید به خاطر شیوع کرونا، باید دید چنین شکایتی از سوی کمیته انضباطی مورد بررسی قرار خواهد گرفت؟

جدیدترین خبرها و تحلیل ها را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5455

به "لیگ برتر کشتی، اعتراض پاسی ها به کمیته انضباطی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کشتی، اعتراض پاسی ها به کمیته انضباطی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید