مادورو: ترامپ برای سرم جایزه گذاشته است

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس جمهور ونزوئلا گفته است همتای آمریکایی اش دستور ترور او را صادر کرده و 15 میلیون دلار جایزه برای سر او پیشنهاد داده است.

مادورو: ترامپ برای سرم جایزه گذاشته است

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا گفته است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دستور ترور وی را صادر کرده و در حال حاضر، جستجو ها برای شناسایی تک تیراندازان در جریان است.

مادورو در توئیتر خود نوشت: من قربانی وحشیانه ترین حملات شدم. دولت آمریکا 15 میلیون دلار برای سر من پیشنهاد داد. دونالد ترامپ قتل من را تأیید کرد، من اغراق نمی کنم، و آن ها در تلاشند گروهی از تک تیرانداز ها را بفرستند یا آن ها را در ونزوئلا برای کشتن من استخدام کنند. دونالد ترامپ چنین تصمیمی داشت.

بهار گذشته، وزارت دادگستری آمریکا مادورو و 14 مقام دیگر این کشور را به دست داشتن در قاچاق مواد مخدر متهم کرد. وزارت امور خارجه برای بازداشت مادورو 15 میلیون دلار پاداش در نظر گرفت.

رئیس جمهور ونزوئلا بیش از یک بار آمریکا را به تلاش برای ترور وی متهم کرده است. در سال 2019، وی اظهار داشت چندین مورد سوء قصدبه جانش خنثی شد که با تأیید آمریکا در کلمبیا سازماندهی شده بود. ، باشگاه خبرنگاران

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5190

به "مادورو: ترامپ برای سرم جایزه گذاشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو: ترامپ برای سرم جایزه گذاشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید