محصولی مناسب کلکسیونرها!

به گزارش پرسینا بلاگ، اگر خبرهای مربوط به مسابقات درگ و پروژه های تیونینگ را در نظر نگیریم، مدت هاست که خبری از تویوتا GR سوپرای جدید به گوش نرسیده است. شاید آخرین خبر مربوط به این خودرو عرضه نسخه پایه سوپرا در بریتانیا باشد.

محصولی مناسب کلکسیونرها!

به گزارش خبرنگاران، البته ژاپنی ها هم اکنون از نسخه جدید سوپرا با نام GR سوپرا جراما ریس تراک ادیشن رونمایی کرده است.

نام این خودرو از پیست مشهور اسپانیایی ها گرفته شده است. این خودرو فقط به تعداد 90 دستگاه تولید شده و همگی نیز در بازارهای اروپایی عرضه خواهند شد.

GR سوپرا جراما ریس تراک ادیشن قرار است از فصل بهار روانه بازار شود. این خودرو دارای رنگ بدنه آبی هوریزون، عناصر مشکی، رینگ های 19 اینچی و کالیپرهای ترمز قرمزرنگ است.

کابین نیز با پوشش آلکانترای مشکی و دوخت های آبی خودنمایی می کند. یک پلاک ویژه نیز روی داشبورد نصب شده که شماره تولید خودرو و نقشه پیست را نشان می دهد.

از جمله تجهیزات استاندارد این کوپه ژاپنی می توان به تریم فیبر کربن، نمایشگر 8.8 اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو و سیستم صوتی با 10 بلندگو اشاره کرد.

بسته ایمنی تویوتا نیز به صورت استاندارد وجود دارد که شامل مواردی همچون سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از جهت، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی، تشخیص علائم ترافیکی، کروز کنترل تطبیقی و… می باشد.

نیروبخش این خودرو پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربو است که قدرت 340 اسب بخاری و گشتاور 500 نیوتون متری تولید می کند.

این پیشرانه با همکاری گیربکس 8 سرعته اتوماتیک باعث ثبت شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 4.3 ثانیه ای می شود.

تویوتا می گوید عناصر طراحی منحصربه فرد و انحصاری به همراه کاریزمای فوق العاده GR سوپرا به عنوان یک خودروی اسپورت و ناب باعث شده اند GR سوپرا جراما ریس تراک ادیشن یک خودروی عالی برای کلکسیونرها باشد.

منبع: پدال

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6775

به "محصولی مناسب کلکسیونرها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولی مناسب کلکسیونرها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید