مربیان سپاهان در پرتغال قرنطینه شدند

به گزارش پرسینا بلاگ، آنها مجبور شدند از تهران به قطر و سپس از قطر به لندن بروند و از آنجا به لیسبون پرواز کنند، حالا باید 14 روز را در قرنطینه سپری کنند تا احتمال ابتلای آنها به این ویروس در ایران از بین برود.

مربیان سپاهان در پرتغال قرنطینه شدند

روی تاوارس و میگل تکسیرا که روز گذشته ایران را ترک کردند، باید مدتی را در قرنطینه سپری کنند.

به گزارش ورزش سه، شیوع ویروس کرونا سفر به کشورهای مختلف دنیا را سخت کرده و بسیاری از دولت ها تصمیم گرفته اند که راه های ورودی خود را بر روی دیگر کشورها و به خصوص آنهایی که شیوع ویروس کرونا در آنجا شدت بیشتری دارد، ببندند.

در این میان دو مربی پرتغالی برای ملاقات خانواده شان روز گذشته به پرتغال بازگشتند و پس از اینکه سختی زیادی برای این سفر متحمل شدند و مجبور شدند از تهران به قطر و سپس از قطر به لندن بروند و از آنجا به لیسبون پرواز کنند، حالا باید 14 روز را در قرنطینه سپری کنند تا احتمال ابتلای آنها به این ویروس در ایران از بین برود.

البته آنها زمان چندانی نیز برای ماندن در کنار خانواده شان فرصت ندارند و احتمالا انجام تست های پزشکی مربوط به ویروس کرونا می تواند شرایط جسمانی آنها را برای ملاقات خانواده هایشان فراهم کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3981

به "مربیان سپاهان در پرتغال قرنطینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربیان سپاهان در پرتغال قرنطینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید