مسائل بیمه صنعت گران در حال بررسی است

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/زنجان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان تاکید کرد: مسائل بیمه صنعت گران در حال بررسی است.

مسائل بیمه صنعت گران در حال بررسی است

محمود علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خصوص بیمه صنعت گران صنایع دستی، گفت: بیمه صنعت گرانی که به دلیل دیرکرد قطع شده بود برقرار خواهد شد.

وی اضافه نمود: صنعت گرانی که بیمه آنها به دلیل دیرکرد قطع شده بود می توانند با مراجعه به اداره کل میراث فرهنگی و مکاتبات اداری وصل شود.

این مسئول گفت: در گذشته اگر بیمه ای قطع می شد باطل شده و آغاز مجدد آن بیمه جدید بود که بیمه جدید نیز منع قانونی داشت که این مشکل حل شده است.

وی در خصوص بیمه جدید صنعت گران نیز اظهار کرد: در جلسه معاونان صنایع دستی کل کشور نیز عنوان شد پیگیری های لازم در حال انجام است تا با حل شدن مسائل مالی و تخصیص اعتبارات نیز شاهد بیمه شدن افراد جدیدی که وارد صنعت شده اند، باشیم.

علی محمدی شرح داد: برنامه ریزی ها برای فروش صنایع دستی و شرکت در نمایشگاه های مربوط به آن برای ایام نوروز آغاز شده است و معمولا برنامه ریزی ها و فراخوان های اعلام شده در اواخر سال دقیق تر می شود.

وی اضافه نمود: هر زمانی که نمایشگاهی برگزار شده است بالاترین تعداد هنرمندان در نمایشگاه ها حضور داشته اند، به عنوان مثال هم اکنون در استان گلستان نمایشگاهی برپا است که شش نفر از صنعتگران زنجانی در آنجا حضور دارند.

این مسوول گفت: در ایام نوروز نمایشگاه و فروشگاه دائمی صنایع دستی در زنجان فعال خواهد بود تا در هر شرایط آب و هوایی مسئله ای برای حضور گردشگران و صنعتگران وجود نداشته باشد.

وی اظهار کرد: در گذشته با برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز با اعتراض اهالی بازار روبرو بودیم که با وجود تبلیغات گسترده به باز بودن بازار، با برپایی نمایگاه صنایع دستی افراد کمتری به داخل بازار می فرایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3516

به "مسائل بیمه صنعت گران در حال بررسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل بیمه صنعت گران در حال بررسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید