مطالعه و پرورش گل، دل مشغولی های یک استاد دانشگاه در روزهای کرونازده

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/ایلام عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایلام در کنار برگزاری کلاس های درس آنلاین به پرورش 10 نوع گل و گیاه خانگی روی آورده است.

مطالعه و پرورش گل، دل مشغولی های یک استاد دانشگاه در روزهای کرونازده

دکتر ارسلان چولکی در گفت وگو با خبرنگاران، منطقه ایلام با بیان اینکه در ایام شیوع کرونا و حضور هر چه بیشتر در خانه به این فکر افتادم که گل های زینتی را در خانه پرورش دهم، اظهار کرد: طی یکسال گذشته در کنار مطالعه با پرورش قلمه 10 نوع از گل های زینتی خانگی توانستم علاوه بر تغییر فضای داخلی منزل به نوعی اوقات فراغتم را در کنار این گل ها سپری کنم.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: با ایجاد این فضای شاداب در داخل منزل توانستیم زمینه ای فراهم کنیم که بیشتر در خانه بمانیم و با این گل ها و گیاهان زندگی کنیم.

وی اضافه نمود: شیوع ویروس کرونا علاوه بر اینکه مسائل و سختی های فراوانی را با خود به همراه دارد ولی فرصت هایی را با در خانه ماندن برای تحقیق و مطالعه هر چه بیشتر فراهم نموده است که باید اساتید دانشگاه و دانشجویان بیشتر از آن بهره مند شوند.

چولکی به خانواده ها توصیه کرد در این فرصت پیش آمده فرزندان خود را تنها به یک گوشی هوشمند محدود ننمایند بلکه فرصت های مهارتی و سرگرمی های سالم را برای آنان فراهم نمایند و چه بسا اگر فرزندان خود را به انجام این مهارت ها وادار کنیم توانسته ایم می توانیم قدرت یادگیری آنان را بالا ببریم و آنان را از آسیب های این ایام مصون کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6975

به "مطالعه و پرورش گل، دل مشغولی های یک استاد دانشگاه در روزهای کرونازده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالعه و پرورش گل، دل مشغولی های یک استاد دانشگاه در روزهای کرونازده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید