معرفی Kitana ؛ شاهزاده 10000 ساله Mortal Kombat

به گزارش پرسینا بلاگ، شاهزاده کیتنا به عنوان دختر و گارد شخصی شائوکان معرفی شده است و اولین حضور وی به نسخه دوم مبارزات مرگبار باز می شود.

معرفی Kitana ؛ شاهزاده 10000 ساله Mortal Kombat

به گزارش خبرنگار ، بازی هیجان انگیز و جالب Mortal Kombat، سال هاست در میان گیمرها خودنمایی می نماید و دارای شخصیت های جذاب با بیوگرافی های شنیدنی است. شاهزاده کیتانا 10000 ساله، گرچه برای سال ها از متحدین وفادار شائوکان (Shao Kahn) بود؛ اما زمانی که واقعیت را در خصوص گذشته خود فهمید؛ از جمله دشمنان وی شد و قلمرو خود یعنی ادنیا رو از دست امپراطور آزاد کرد.

این شخصیت همچنین ارتشی رو تشکیل داد و به دنیای خارج حمله کرد تا شانس هرگونه بازیابی قدرت رو از شائوکان بگیرد. کیتانا و لوکنگ (Liu Kang) به یکدیگر علاقه پیدا کردند؛ حتی زمانی که لو کنگ به دست اتحاد مرگبار کشته شد؛ او علاقه خودش را حفظ کرد.اگر چه او بیشتر عمرش را به شائو کان وفادار بوده، اما در نهایت به او خیانت کرد و با اهالی Earthrealm متحد شد.

خیانت او بیشتر به خاطر تردید در خصوص رفتار خود و احساس گناهی که داشت بود. او همچنین می خواست از حقیقت گذشته خود و پدر واقعی و مرحومش یعنی پادشاه Jerrod آگاه شود.

اولین حضور شاهزاده کیتنا به نسخه دوم مبارزات مرگبار باز می شود، او به عنوان دختر و گارد شخصی شائوکان معرفی گشت. او دختر واقعی شائوکان نبود؛ اما به عنوان دختر خوانده امپراطور به منظور تحکیم فرمانروایی بر قلمرو ادنیا پذیرفته شد. شائوکان در واقع فرمانروای ادنیا، شاه جراد (Jerrod) رو به قتل رسونده بود و پس از اون با همسر شاه یعنی ملکه سیندل (Sindel) ازدواج نموده بود.

اما روزی کیتانا به واقعیت ماجرا پی برد؛ شائوکان به جادوگر خود شنگ سانگ (Shang Tsung) تعلیم داده بود تا قلی یکسان رو برای کیتانا خلق کند و این قل، ملینا (Mileena)، همزاد متضاد و اهریمن شاهزاده بود.

کیتانا زیر نظر شائوکان بزرگ شد و از روی وظیفه شناسی، در خدمت این شخصیت بود چرا که فکر می کرد؛ امپراطور پدر واقعیش هست. او به همراه دوست صمیمی اش جید (Jade) و خواهر شیطانی اش ملینا جزو گارد شخصی شائوکان بودند. نینجا رین (Rain) ژنرال ارتش ادنیا بود که واقعیت را درباره زندگی کیتانا به وی گفت ، اما وی با این حال وفاداری خودش رو به طور ظاهری حفظ کرد. او منتظر زمانی مناسب بود تا به طور علنی مخالفت خودش رو آشکار کند.

این فرصت فرا رسید؛ زمانی که شائوکان و شنگ سانگ قهرمانان قلمرو زمین رو فریب دادند و به دنیای خارج کشاندند؛ او داخل مسابقات شد و به صورت مخفی با یکی از قهرمان (که به احتمال زیاد لو کنگ بود) ارتباط برقرار کرد تا به آن ها یاری کند تا بتوانند شائوکان رو شکست دهند. اما ملینا خواهر کیتانا، متوجه این کار وی شد و به کیتانا حمله کرد چرا که از نظر وی، او خائن بود. کیتانا که راهی جزء دفاع از خودش نداشت؛ خواهر و همزاد خودش رو شکست داد و کشت که پس از این موضوع وفادار نبودن شاهزاده به شائوکان فاش شد.

پس از فرار جنگجویان قلمرو زمین از دنیای خارج، کیتانا زندانی و به خاطر قتل ملینا محکوم به مرگ شد، اما با این حال وقتی ملکه سیندل احیا شد و شائوکان بار دیگه قلمرو زمین رو مورد تاراج قرار داد؛ او توانست از زندان فرار کند و به نیرو های زمینی بپیوندد. هدف کیتانا این بود که مادرش، سیندل رو نجات داده و روح وی را از پلیدی پاک کند.

او در این میان با دوست خود جید نیز که از طرف کان فرستاده شده بود روبرو شد تا وی رو دستگیر کند. کیتانا توانست جید را قانع کند تا از شائوکان سرپیچی نموده و به نیرو های روشنایی بپیوندد. جید کمی بعد به شاهزاده یاری کرد تا رپتایل (Reptile) را که همانند جید برای دستگیری کیتانا فرستاده شده بود؛ شکست دهد و پایان او توانست به مادرش برسد و روح وی را از اسارت کان ازاد کند.

همزمان با این امر حمله شائوکان به قلمرو زمین با شکست روبرو شد و کیتانا به همراه ملکه سیندل توانستند همانند قلمرو زمین، قلمروی خودشان ادنیا را از دست امپراطور آزاد نمایند و بعد از این واقعه شاهزاده از لو کنگ صمیمانه تشکر کرد.

جالب است بدانید، در بازی مورتال کمبت 11 کیتانا و لیو کانگ در جهت نقشه کرونیکا برای ریست کردن خط زمانی و محو کردن ریدن از تاریخ به استخدام او درآمده بودند و به دلیل اختلالات زمانی ایجاد شده توسط کرونیکا، یک کیتانای جوان به همراه چند تن از مبارزان دیگر از گذشته به زمان حال آمدند.

کیتانای جوان قصد داشت مداخله های کرونیکا را متوقف کند تا بتواند پدرخوانده خود یعنی شائو کان را نابود کند. او بعد از اتحاد با تارکاتان ها به رهبری باراکا و همچنین اتحاد باشوکان ها به رهبری شیوا، پیروز به کشتن پدرش شد و کوتال کان را در لحظه اعدام نجات داد. کوتال کان نیز برای تشکر از او حاکمیت خود را به عنوان امپراطور اوت ورلد را لغو کرد به این عنوان را به کیتانا کان داد.

بعد از این که لیو کانگ خدای آتش اقدام به شکست کرونیکا کرد و کنترل ساعت شیشه ای او را به دست آورد، ریدن عنوان خودش یعنی محافظ ارث رلم را به لیو گانک داد و این شائولین کیتانا را به عنوان شریک خود در این راه انتخاب کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2867

به "معرفی Kitana ؛ شاهزاده 10000 ساله Mortal Kombat" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی Kitana ؛ شاهزاده 10000 ساله Mortal Kombat"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید