ملایی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سعید ملایی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جودو قهرمانی جهان برابر ماتیاس کاس از بلژیک به روی تاتامی رفت و در انتها 4 دقیقه مبارزه صاحب پیروزی شد و به نیمه نهایی صعود کرد. این حریف با رنکینگ 10 جهان، مدال نقره رقابتهای گرندپری زاگرب را در اختیار داشت. بعد از رقابتهای گرندپری هلند، این دومین شکست رقیب بلژیکی برابر ملایی بود.

ملایی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

ملایی امروز بعد از یک استراحت و رجحان مقابل برایند از کانادا با ضربه فنی، جودوکاری از ایسلند را نیز در 14 ثانیه ضربه فنی کرد و در ادامه آنری اگوتیدزه از پرتغال را در 44 ثانیه ضربه فنی کرد و و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

ملایی برای صعود به مبارزه پایانی ودات آلبایراک از ترکیه را پیش رو دارد. از قسمت پائین جدول نیز نمایندگان ژاپن و آلمان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا نموده اند.

تیم ملی جودو ایران که با سه نماینده در رقابتهای قهرمانی دنیا شرکت نموده، روز گذشته توسط محمد محمدی بریمانلو به یک نشان برنز دست پیدا کرد.

رقابتهای جودو قهرمانی دنیا که از روز پنجشنبه با حضور 758 جودوکار از 125 کشور در باکو شروع شد، تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2147

به "ملایی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملایی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید