ممنوعیت پذیرش مسافر در اقامتگاه های یزد اعلام شد

به گزارش پرسینا بلاگ، ایرنا/ براساس سخنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، ممنوعیت پذیرش مسافر در اقامتگاه های یزد بدلیل شرایط بحرانی کنونی صورت گرفت.

ممنوعیت پذیرش مسافر در اقامتگاه های یزد اعلام شد

داستان چیست؟

احمد ترحمی گفت: این تصمیم با توجه به شرایط بحرانی استان یزد در شیوع بیماری کرونا و نگرانی شدید از تشدید این شرایط اتخاذ شده است. وی اضافه کرد: کلیه این اماکن از پذیرایی و اسکان و اقامت مسافرین معذور و تمام اماکن تاریخی، موزه ها و کمپ های گردشگری، تعطیل و مراکز اقامتی، هتل ها، مهمانسراها، مهمانپذیرها و کمپ های گردشگری از پذیرش و اسکان مسافرین معذور هستد. به گفته وی امکان اقامت در بومگردی های سنتی و خانه های مسافر و سوییت های شخصی نیز به هیچ وجه مقدور نمی باشد از این رو استان یزد را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنید. ترحمی تاکید نمود: به پلیس راه نیز دستور داده شده محدودیت های ترددی در مسیرهای ورودی به استان یزد اعمال نماید. عدم ورود مسافران غیربومی و کنترل ورودی های استان از خواسته های مردم یزد از مسئولان است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همگردی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3614

به "ممنوعیت پذیرش مسافر در اقامتگاه های یزد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت پذیرش مسافر در اقامتگاه های یزد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید