موسوی نسب: در مسابقات جهانی فقط به مدال طلا فکر می کنیم، 14 مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم کبدی جوانان کشورمان گفت: با توجه به اینکه ایران میزبان مسابقات کبدی جوانان است تمرکز خود را بر روی کسب مدال طلا گذاشتیم.

موسوی نسب: در مسابقات جهانی فقط به مدال طلا فکر می کنیم، 14 مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم

جواد موسوی نسب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص آمادگی ملی پوشان تیم کبدی جهت حضور در مسابقات جهانی کیش گفت: طبق تست هایی که در آکادمی ملی المپیک از ملی پوشان گرفتیم آنها تا 95 درصد از آمادگی رسیدند و طبق پیش بینی ها تا مسابقات این آمادگی به صد در صد خواهد رسید.

وی در ادامه اضافه نمود: با توجه به اینکه میزبانی مسابقات برای ایران است تمرکز خود را بر روی کسب مدال طلا گذاشتیم و به جز آن به چیز دیگری فکر نمی کنیم و تمام توان خود را به کار می گیریم تا با کمک خداوند بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی تیم کبدی جوانان کشورمان در خصوص حریفان ایران در این مسابقات گفت: علاوه بر پاکستان و هند، سریلانکا را نیز نباید دست کم بگیریم و ما این تیم ها را به خوبی آنالیز کردیم و برای هر کدام از این تیم ها برنامه ریزی مناسب را انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: 14 مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم که به علت تعویق مسابقات اردوها و تمرینات کمی طولانی شد اما تلاش کردیم این مسئله روی روند کار تاثیر نگذارد. مربی بدنساز بچه ها نیز تلاش کرد تا آنها را در آمادگی نگه دارد.

موسوی نسب در خصوص مصدومیت بازیکنان نیز گفت: محمدرضا شادلو یک مصدومیت جزئی داشت. 32 هفته زیر نظر فیزیوتراپ قرار گرفت و از چند روز قبل به تمرینات بازگشته و امیدوارم تا زمان مسابقات به آمادگی برسد.

وی در انتها از برگزاری آخرین مرحله اردوی تیم جوانان در کیش خبر داد و گفت: اردوها را در کیش آغاز کردیم که این مسئله کمک زیادی به آمادگی ما خواهد کرد چرا که هم در سالن اصلی مسابقات تمرین می کنیم و مهم این است که با شرایط آب و هوایی کیش منطبق شویم. خوشبختانه هوا در کیش مناسب است و ما در اینجا تنوع تمرین داریم و از تمریناتی مثل دوچرخه سواری و شنا نیز استفاده می کنیم تا از زیر فشار خارج شویم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2316

به "موسوی نسب: در مسابقات جهانی فقط به مدال طلا فکر می کنیم، 14 مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی نسب: در مسابقات جهانی فقط به مدال طلا فکر می کنیم، 14 مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید