نباید فریب به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی آسیا را بخوریم

به گزارش پرسینا بلاگ، علی صانعی در تبادل نظر با خبرنگاران، با تشریح روند انتخاب بازیکن برای تیم فوتسال زیر 20 سال ایران گفت: لیگ جوانان، نوجوانان، امید و حتی لیگ برتر مناطق جوانان را زیر نظر گرفتیم و خودم سعی نموده ام در بازی ها حاضر شوم. حتی مسابقات امیدها را در دو منطقه زیر نظر گرفتیم. تقریبا تمام مسابقات را تماشا و بازیکنانی را انتخاب کردیم.

نباید فریب به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی آسیا را بخوریم

وی ادامه داد: در جلسه با کمیته فنی یک سری درخواست ها داشتیم. مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا بین اردیبهشت تا تیرماه 1400 برگزار می گردد. کلیات کار را برای کمیته فنی شرح دادیم و نقشه راه تا مرحله مقدماتی و نهایی قهرمانی آسیا را ارائه کردیم.

سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران درباره دستیارانش در این تیم گفت: مربیان مد نظرم را معرفی نموده ام که سه نفر بیشتر نیستند. فعلا نمی توانم تا تایید این اعضا از سوی کمیته فنی نامشان را ببرم. ممکن است نزدیک به مسابقات مرحله نهایی تعداد اعضای کادر فنی را بیشتر کنیم.

صانعی در مورد اینکه مسابقات مرحله مقدماتی چند ماهی به تعویق افتاده است، توضیح داد: نباید فریب بخوریم که این مسابقات عقب تر افتاده است و بخواهیم با جدیت کمتری کار کنیم. نکته اینجاست که از آن طرف فاصله مرحله مقدماتی با مرحله نهایی کمتر می گردد و باید تیم ما تا آن زمان شکل گرفته باشد. در واقع تا انتها زمستان باید همه کارها را انجام بدهیم وسعی کنیم آن طرف سال اردوهایمان را مرتب تشکیل بدهیم.

وی یادآور شد: به خاطر مسائل مالی فدراسیون، اردوهای آماده سازی به یک سوم کاهش پیدا نموده است. بنابراین سعی کردیم انرژی خود را روی تیم اصلی بگذاریم یعنی زمانی که بازیکنان اصلی معین شدند. همچنین سعی می کنیم اردوها را در شهرستانها برگزار کنیم تا هم هزینه ها کاهش پیدا کند و هم کار بازیکنان راحت تر باشد.

سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال در پاسخ به این سئوال که آیا درخواست بازی تدارکاتی هم به کمیته فنی ارائه داده است؟ گفت: قبل از مرحله مقدماتی درخواست کردیم که دو بازی تدارکاتی خارجی داشته باشیم. بعد از مرحله مقدماتی هم درخواست 6 مسابقه داشته ام. می دانیم شرایط مالی خوب نیست و برای همین سعی می کنیم تیم های خارجی را به ایران دعوت کنیم یا تورنمنتی را در داخل کشورمان داشته باشیم.

صانعی درباره ارزیابی اش از دیگر تیم های آسیایی هم توضیح داد: طبق اطلاعاتی که داریم تایلند و ژاپن هم به صورت مستمر روی تیم های پایه خود کار می نمایند و تقریبا همین برنامه هایی که ما اینجا برای شناسایی استعداد ها داریم آنها هم انجام می دهند. نسبت به سالم بودن تیم های پایه عراق و افغانستان هم شک و شبکه وجود دارد که ثابت کردن آن مدارک می خواهد. فاصله تیم های پایه و تیم های اصل این کشورها معین نماینده این ادعا است. لبنان، ازبکستان و اندونزی هم در حال کار هستند. نکته ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که سطح دوره بعدی مسابقات قهرمانی آسیا قطعا بالاتر است چرا که ممکن است همانند دوره اول در حکم انتخابی المپیک جوانان باشد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2114

به "نباید فریب به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی آسیا را بخوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید فریب به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی آسیا را بخوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید