نرخ اجاره مسکن در غرب تهران ، جنت آباد ماهی 12 میلیون

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بازار مسکن در تهران با افزایش قیمت زیادی همراه بوده است. بنا بر افزایش قیمت مسکن در چند سال گذشته، نرخ اجاره مسکن در بعضی از منطقه ها غرب تهران چقدر است؟

نرخ اجاره مسکن در غرب تهران ، جنت آباد ماهی 12 میلیون

در بین منطقه ها نامبرده در جدول زیر، استاد مشخص با میانه قیمت اجاره ماهانه هشت میلیون تومان، تهران سر با قیمت 9 میلیون تومان و دریاچه شهدای خلیج فارس با اجاره ماهانه 10 میلیون تومان برای یک آپارتمان 80 متری، از منطقه ها مقرون به صرفه قیمت برای اجاره نشینی در غرب تهران هستند.

میانه اجاره خانه در منطقه ها پونک، باغ فیض، جنت آباد جنوبی و جنت آباد شمالی به قیمت حدودی 12 میلیون تومان ثبت شده است.

در بین منطقه ها زیر، مرزداران با نرخ اجاره 14 میلیون و اباذر با اجاره ماهانه 15 میلیون برای یک آپارتمان 80 متری ازمنطقه ها گران قیمت برای اجاره نشینی هستند.

در جدول زیر میانه نرخ اجاره مسکن در بعضی از منطقه ها غرب تهران را مشاهده می کنید.(دقت داشته باشید قیمت ها میانه اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی 80 متری دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در 10 روز گذشته آگهی های دیوار است.)(قیمت های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7620

به "نرخ اجاره مسکن در غرب تهران ، جنت آباد ماهی 12 میلیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ اجاره مسکن در غرب تهران ، جنت آباد ماهی 12 میلیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید