نفوذ و کوشش دلالان برای ایجاد تلاطم در بازار خودرو

به گزارش پرسینا بلاگ، نماینده مردم رشت در مجلس گفت: دلالان که در قدرت نفوذ دارند شرایط را به گونه ای رقم می زنند تا در هر سال یک بار ما شاهد تنش در بازار خودرو باشیم.

نفوذ و کوشش دلالان برای ایجاد تلاطم در بازار خودرو

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط پیش آمده در بازار خودرو گفت: آشفتگی هایی که امروز در بازار خودرو شاهد آن هستیم نتیجه ضعف در سیستم مدیریتی است که بازار خودرو را دچار تنش می نماید.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر دلالان که در قدرت نفوذ دارند شرایط را به گونه ای رقم می زنند تا در هر سال یک بار ما شاهد چنین تنش هایی در بازار خودرو باشیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از افراد از این افزایش قیمت ها در بازار خودرو سود می برند و ما همان طور که گفتم هر سال یک بار شاهد این تنش ها و افزایش قیمت ها در بازار خودرو هستیم.

کوچکی نژاد گفت: چه در بازار خودرو، چه بازار مسکن و چه بازار گوشی تلفن همراه ما دچار بحران هستیم. اجاره بهای مسکن بسیار بالاست و مردم شدیدا گرفتارند.

وی اضافه کرد: امروز شرایطی در کشور پیش آمده که ما درگیر بحران های مختلف و به نوعی شاهد بحران در بحران در کشور هستیم. بحران بیکاری، بحران مسکن و بحران خودرو امروز به مردم فشار می آورد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه دولت هم برنامه و انگیزه ای برای کنترل این شرایط ندارد و این شرایط این معنا را به ذهن متبادر می سازد که شاید برخی ها در دولت عمدا به بحث اصلاح امور و کنترل شرایط ورود پیدا نمی نمایند و همگام با خارجی ها کوشش دارند تا اتفاق دیگری در کشور بیفتد تا بحث مذاکره و سازش را ببینیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4568

به "نفوذ و کوشش دلالان برای ایجاد تلاطم در بازار خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفوذ و کوشش دلالان برای ایجاد تلاطم در بازار خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید