نماینده جدید تهران: سه بار ویزای آمریکا را گرفته ام ، شورای نگهبان تماسی با من نداشته است

به گزارش پرسینا بلاگ، منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: با بیان اینکه برای تحصیل به آمریکا، سه بار ویزای این کشور را گرفته ام گفت: اخذ ویزا، نشان دهنده این است که تابعیت مضاعفی در کار نیست، چرا که اگر کسی تابعیت مضاعف داشته باشد، از سوی آن کشور ویزا برایش صادر نمی گردد.

نماینده جدید تهران: سه بار ویزای آمریکا را گرفته ام ، شورای نگهبان تماسی با من نداشته است

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، مجتبی رضاخواه منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با اشاره به شایعه دوتابعیتی بودن خود که طی روزهای اخیر در فضای مجازی مطرح شده، گفت: من نمی دانم منشاء این دروغ کجاست و قویاً آن را تکذیب می کنم.

رضاخواه با بیان اینکه برای تحصیل به آمریکا، سه بار ویزای این کشور را گرفته ام، توضیح داد: اخذ ویزا، نشان دهنده این است که تابعیت مضاعفی در کار نیست، چرا که اگر کسی تابعیت مضاعف داشته باشد، از سوی آن کشور ویزا برایش صادر نمی گردد.

وی اضافه کرد: سفرهای خارجی دیگری هم که انجام داده ام، همگی با ویزا صورت گرفته است.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه اخیراً بعضی مطرح نموده اند که شورای نگهبان، آنالیز مجدد پرونده وی را در دستور قرار داده، گفت: چند ماه پیش وقتی شورای نگهبان، صلاحیت کاندیداها را آنالیز می کرد، همه مدارک مربوط به سفرهای خارجی خود و ویزاهای اخذشده را ارائه نموده ام و اخیراً هم هیچ تماسی از سوی این شورا با من گرفته نشده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3480

به "نماینده جدید تهران: سه بار ویزای آمریکا را گرفته ام ، شورای نگهبان تماسی با من نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده جدید تهران: سه بار ویزای آمریکا را گرفته ام ، شورای نگهبان تماسی با من نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید