هتل پارسیان صفائیه؛ اقامتگاهی 5 ستاره و زیبا در شهر تاریخی یزد

به گزارش پرسینا بلاگ، هتل پارسیان صفائیه یکی از بهترین اقامتگاه های 5 ستاره در شهر یزد است. ساختمان این هتل متشکل از دو بخش سنتی و مدرن می باشد.

هتل پارسیان صفائیه؛ اقامتگاهی 5 ستاره و زیبا در شهر تاریخی یزد

در بخشی سنتی هتل صفائیه به خوبی روح معماری قدیمی شهر یزد زنده است که در میان یک باغ زیبا ساخته شده و قدمت آن به سال 1335 برمی گردد اما در سال 1392 دوباره مورد بازسازی قرار گرفته و امکانات خود را به روز نموده است.

همچنین قسمت مدرن هتل صفائیه هم که در سال 1386 ساخته شده به خوبی با سبک سنتی تلفیق شده و سعی شده با قسمت قدیمی و بافت سنتی این شهر هماهنگی داشته باشد. در قسمت قدیمی هتل صفائیه، اتاق ها به صورت پراکنده در داخل باغ قرار گرفته است و مهمانان برای رسیدن به اتاق خود باید مسیری را در فضای دل انگیز باغ پیاده روی نمایند.

از آنجایی که رستوران هتل صفائیه در بخش جدید قرار گرفته است، مهمانان برای میل کردن غذا و صبحانه باید به بخش جدید هتل که تنها در 150 متری قسمت قدیم هتل قرار گرفته است مراجعه نمایند.

رستوان چهار سوق در بخش جدید هتل صفائیه با ارائه بهترین غذاهای ایرانی و با کیفیت در جهت رضایت مهمانانش کوشش می نماید. هتل صفائیه که در یکی از مناطق خوش آب و هوای شهر یزد واقع شده و از موقعیت مکانی مناسبی نیز برخوردار است از این رو یکی از اقامتگاه های محبوب شهر یزد نزد گردشگران محسوب می گردد. اگر با ماشین شخصی به شهر زیبای بادگیرها وقنات(شهر یزد) سفر می کنید می توانید از پارکینگ هتل صفائیه به صورت رایگان بهره ببرید.

195 اتاق این هتل همگی مجهز به امکانات رفاهی کامل هستند تا اقامتی آسوده و راحت را برای مهمانان خود فراهم کند. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل صفائیه یزد امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی 24 ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و لباسشویی فراهم نموده است. وجود آرایشگاه در این هتل امکان آراستگی همیشگی رابرای مهمانان این هتل به ارمغان می آورد. هتل صفائیه با وجود امکاناتی چون پارک کودک به فکر اوقات تفریحی برای بچه ها شما نیز بوده است.

اگر به پول نقد احتیاج دارید وجود دستگاه خود پرداز در هتل صفائیه یزد این امکان را برایتان فراهم نموده است. همچنین اگر برای سفر های کاری به شهر یزد سفر می کنید هتل صفا ئیه با داشتن امکاناتی مانند فکس، فتوکپی، آتلیه را بهترین انتخاب برای شماست. اگر جزء افرادی هستید که حتی در سفر هم از برنامه ورزشی خود غافل نمی شوید سالن ورزشی هتل صفائیه در خدمت شماست.

هتل صفائیه یزد نیز فاصله چندانی تا مکان ها و جاذبه های گردشگری این شهر ندارد از این رو در مدت زمان کمی می توانید از آن ها بازدید کنید. همچنین در سرانجام یک روز گشت وگذار در شهر یزد نباید فراموش کنید که به مرکز اسپا هتل صفائیه نیز سری بزنید.

اماکن نزدیک به هتل صفائیه یزد

موزه آیینه و روشنایی تا هتل صفائیه یزد: 3 کیلومتر

آتشکده زرتشتیان یزد تا هتل صفائیه یزد: 5 کیلومتر

جتمع تجاری،تفریحی ستاره یزد تا هتل صفائیه یزد: 6 کیلومتر

خانه لاری ها تا هتل صفائیه یزد: 9 کیلومتر

زندان اسکندر(مدرسه ضیائیه) تا هتل صفائیه یزد: 10 کیلومتر

باغ دولت آباد تا هتل صفائیه یزد: 10 کیلومتر

بادگیر ها تا هتل صفائیه یزد: 10 کیلومتر

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6439

به "هتل پارسیان صفائیه؛ اقامتگاهی 5 ستاره و زیبا در شهر تاریخی یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پارسیان صفائیه؛ اقامتگاهی 5 ستاره و زیبا در شهر تاریخی یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید