هشدار 32 گروه به بایدن درباره انحصارگری شرکت های فناوری

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، 32 سازمان فعال در حوزه آنتی تراست (ضدانحصار) و حمایت از مشتریان، حمایت از کارگران و گروه های مرتبط در نامه ای از جو بایدن رئیس جمهور انتخابی آمریکا خواسته اند، هرگونه تاثیرپذیری از شرکت های عظیم فناوری را رد کند.

هشدار 32 گروه به بایدن درباره انحصارگری شرکت های فناوری

در اوایل ماه جاری فاش شد تعداد مدیران ارشد شرکت های فناوری از منتقدان آنها در تیم انتخابی بایدن بیشتر است و این امر نشاندهنده تأثیرگذاری عده ای خاص در سیاست های دولت خواهد بود.

در این نامه از بایدن خواسته شده مدیران ارشد، لابی گران و مشاورانی که با شرکت های عظیمی مانند فیس بوک، آمازون، گوگل، اپل و مایکروسافت همکاری می نمایند را از تیم خود حذف کند. این گروه ها معتقدند روش های تجاری شرکت های مذکور در نهایت به مشتریان و اقتصاد آمریکا خسارت می زند.

در بخشی از نامه آمده است: ما معتقدیم دولت شما باید با تهدیدهای انحصارگری از سوی شرکت های عظیم مقابله کند. اما به هرحال زمانی می توان چنین انتظاری داشت که دولت شما با هواداران این شرکت ها همکاری نکند.

مایکروسافت، گوگل و فیس بوک از اظهار نظر در این باره خودداری نموده اند. آمازون و اپل نیز پاسخی در این باره نداده اند. تمام این شرکت ها به استثنای مایکروسافت به دلیل روش های کسب و کارشان تحت تحقیقات وسیع قرار دارند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5990

به "هشدار 32 گروه به بایدن درباره انحصارگری شرکت های فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار 32 گروه به بایدن درباره انحصارگری شرکت های فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید