همکاری با صندوق نوآوری برای حل مسائل کسب و کارها، درامان بودن از کرونا با استارتاپ ها

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: رئیس کمیته مقابله با کروناویروس معاونت علمی ریاست جمهوری با اشاره به ضربات مهلکی که این روزها به بسیاری از کسب وکارها وارد شده است و با بیان این که با استارتاپ ها از کرونا مصون می مانیم، گفت: مسائل این کسب وکارها با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی در حال حل و فصل شدن است.

همکاری با صندوق نوآوری برای حل مسائل کسب و کارها، درامان بودن از کرونا با استارتاپ ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سورنا ستاری در دومین گزارش از کمیته مقابله با کروناویروس معاونت علمی ریاست جمهوری در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: صدها فروشگاه خرید اینترنتی در حال سرویس دهی هستند. استارتاپ های تولید محتوا و نمایش محتواهای دیجیتال در حال عرضه توسعه کارهای خود هستند و همه ما را سرگرم می کنند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ادامه داد: حمایت مردم از کسب وکارهایی نظیر سرویس های خدمات آنلاین، سرویس های بار و سرویس های خرید کتاب، آموزش، مشاوره، ورزش و سلامتی، بیمه و امور بانکی که در واقع حمایت از جوانان خود و کشور است، طی سال های گذشته و در این روزهای سخت بسیار مهم است. البته هستند کسب و کارهایی که ضربات مهلکی در این ایام دریافت کرده اند مانند بسیاری که در حوزه گردشگری، فروش غذا و ... فعالیت می کردند. تدابیری برای این موضوع هم اندیشه و اجرایی شده است.

بنا به گفته ستاری، مسائل این کسب و کارها با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی در حال حل و فصل شدن است و خط اعتباری 500 میلیارد تومانی برای رفع و تعدیل مسائل این کسب و کارها توسط صندوق نوآوری و خط اعتباری 400 میلیارد تومانی از طریق صندوق توسعه ملی و همینطور حمایت های مادی و معنوی معاونت علمی و رایزنی با سایر نهادها و سازمان ها در حال انجام است.

بر اساس اعلام معاونت علمی، از همان روزهای آغازین که صحبت از ورود ویروس کرونا به کشورمان شد، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای هم افزایی و بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان و استارتاپی و جوانان خلاق، کمیته مقابله با کرونای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را با حضور دبیران ستادهای راهبردی معاونت تشکیل داد. با تشکیل این کمیته پیگیری اقدامات و پروژه های کوتاه مدت و بلندمدت علمی و فناورانه مقابله با بیماری کرونا آغاز شد و قرار بر این است که آخرین اتفاقات و پیشرفت های علمی در حوزه مبارزه با این بیماری و گزارش های مختلف توسط دبیران کمیته و سایر اعضا در ایام مختلف به مردم و مسوولان اعلام شود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3740

به "همکاری با صندوق نوآوری برای حل مسائل کسب و کارها، درامان بودن از کرونا با استارتاپ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری با صندوق نوآوری برای حل مسائل کسب و کارها، درامان بودن از کرونا با استارتاپ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید