واشنگتن پیشنهادی برای تحریم جدید نورد استریم 2 ندارد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، در ادامه کشمکش های میان روسیه و ایالات متحده در مورد پروژه نورد استریم 2، وزارت خارجه آمریکا خاطرنشان کرد که پیشنهادی برای تحریم جدید علیه این پروژه ندارد.

واشنگتن پیشنهادی برای تحریم جدید نورد استریم 2 ندارد

وزارت خارجه آمریکا با ارسال نامه ای به کنگره این کشور این موضوع را به اطلاع سنا و مجلس نمایندگان رسانده است.

پیشتر اعلام شده بود که آمریکا قصد اعمال تحریم های جدید علیه این پروژه بویژه کشتی فورچونا که در این پروژه مشغول فعالیت است را دارد.

این در حالی است که نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال از کوشش دولت بایدن برای آماده سازی فهرست رسمی شرکت های دخیل در پروژه خرید گاز از روسیه موسوم به نورد استریم 2 جهت اعمال تحریم های احتمالی علیه آنها اطلاع داد.

این نشریه با انتشار مطلبی تحت این عنوان نوشت: یک مقام آلمانی که نام وی فاش نشده اعلام نموده که دولت آمریکا مذاکراتی را با برلین در راستای آینده پروژه نورد استریم 2 شروع نموده و پیغام تهدید آمیز مبتنی بر احتمال قرار دریافت شرکت های دخیل در ساخت این پروژه در فهرست تحریم واشنگتن را به طرف آلمانی منتقل نموده است.

دولت بایدن از زمان روی کار آمدن تا به امروز، چند بیانیه در مورد پروژه خط لوله گاز نورد استریم 2 صادر نموده و ماه گذشته نیز جن ساکی، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید اعلام نمود رئیس جمهور بایدن، این پروژه را توافقی بد برای اروپا دانسته و به دنبال مذاکره با شرکای اروپایی خود در راستای پا پس کشیدن از این پروژه است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6597

به "واشنگتن پیشنهادی برای تحریم جدید نورد استریم 2 ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن پیشنهادی برای تحریم جدید نورد استریم 2 ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید