شرایط هوا در 13 آذر، بارش باران در سواحل دریای خزر آغاز می شود

به گزارش پرسینا بلاگ، براساس نقشه های هواشناسی از بعدازظهر امروز با ورود سامانه بارشی جدید، بارش باران در سواحل غربی خزر شروع می شود.

شرایط هوا در 13 آذر، بارش باران در سواحل دریای خزر آغاز می شود

به گزارش خبرنگار ، براساس آخرین نقشه های هواشناسی، امروز در برخی مناطق واقع در شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد. از بعدازظهر روز چهارشنبه با شمالی شدن جریان ها بر روی دریای خزر و ورود سامانه بارشی جدید، بارش باران در سواحل غربی خزر شروع می شود.

روز پنجشنبه در استان های ساحلی خزر، مناطقی از شمال غرب و شمال شرق و ارتفاعات البرز بارش باران، وزش باد و در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف رخ خواهد داد.

روز جمعه در استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل غربی و مرکزی خزر و استان های واقع در دامنه های البرز مرکزی و دامنه های زاگرس مرکزی بارش باران و برف و وزش باد و در مناطق جنوبی رعد و برق پیش بینی می شود.

وز شنبه بارش در نیمه غربی کشور تشدید می شود. در این روز رگبار و رعد و برق در برخی نقاط هرمزگان و سواحل دریای عمان پیش بینی می شود. روز یکشنبه در اغلب مناطق کشور بارش پیش بینی می شود.

دمای هوا روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر بین 4 تا 6 درجه افزایش یافته و روز های پنج شنبه و جمعه بین 5 تا 10 درجه کاهش می یابد. از بعدازظهر چهارشنبه تا روز جمعه دریای خزر و روز های جمعه و شنبه شمال و مرکز خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2607

به "شرایط هوا در 13 آذر، بارش باران در سواحل دریای خزر آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط هوا در 13 آذر، بارش باران در سواحل دریای خزر آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید