پاسخ محکم ستاره بارسلونا به درخواست کلوپ

به گزارش پرسینا بلاگ، عثمان دمبله علاقه ای ندارد شاگرد یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول گردد.

پاسخ محکم ستاره بارسلونا به درخواست کلوپ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در تابستان سال 2017 و بعد از جدایی نیمار از بارسلونا، مدیران این تیم به سرعت برای خرید بازیکن جانشین دست به کار شدند و مبلغ هنگفت 135.5 میلیون پوند را برای خرید عثمان دمبله، ستاره فرانسوی و جوان دورتومند پداخد کردند، انتقالی که تا به امروز هرگز برای آنها خوش یمن نبوده است.

عثمان دمبله در طول این سه فصل بیش از نیمی از بازی های بارسا را به علت مصدومیت از دست داده و آخرین اسیب دیدگی او ملاقات گروهی مقابل لیگ قهرمانان باعث شد کل فصل را از دست بدهد. همین فرایند تردیدهای باشگاه بارسلونا برای حفظ این ستاره فرانسوی را افزایش داده است.

اما نشریه دیلی میل مدعی شد عثمان دمبله علیرغم این شرایط قصد ندارد از بارسلونا جدا گردد و هدف او ماندن در نوکمپ است. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول علاقمند به جذب دمبله است و با توجه به منتفی شدن احتمالی خرید تیمو مرنر، از مدیران تیمش خواسته او را جذب نمایند، اما عثمان دمبله به باشگاه بارسلونا تاکید نموده میخواهد فصل بعد نیز در این تیم بازی کند تا بتواند بالاخره شایستگی های خود را در ترکیب این تیم نشان دهد. بدین ترتیب به نظر می رسد جدایی عثمان دمبله از بارسلونا منتفی است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4574

به "پاسخ محکم ستاره بارسلونا به درخواست کلوپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ محکم ستاره بارسلونا به درخواست کلوپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید