پروژه مشترک سازمان محیط زیست و سازمان ملل در حمایت از صنایع سبز

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، آمادیو در همایش روز زمین پاک که پیش از ظهر سه شنبه در سازمان محیط زیست برگزار شد با بیان این مطلب اضافه نمود: صنایع سبز عامل حفظ محیط زیست هستند و در واقع این صنایع فرصت مناسبی برای کارآفرینی ضمن کاهش تغییرات آب و هوایی در توسعه و انتقال فناوری هستند.

پروژه مشترک سازمان محیط زیست و سازمان ملل در حمایت از صنایع سبز

نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) گفت: صنعت سبز موقعیت بسیار مناسبی است برای حفظ محیط زیست در کشورها و چنانچه سیاست های مناسب در این رابطه به کار گرفته شود و نیروی وادارکننده ای برای اجرای این سیاست ها وجود داشته باشد باعث هرچه مقرون به صرفه شدن صنعت سبز می شود.

آمادیو شرح داد: زمانی که در زمینه صنعت سبز سرمایه گذاری شود بایستی میزان هزینه ها و اینکه این هزینه ها تا چه حد در کاهش تغییرات آب و هوایی موثر هستند به دقت ارزیابی شود.

به گفته وی، یکی از مواردی که موجب کاهش اثرات تغییرات آب و هوایی می شود اجرای مفاد پروتکل مونترال است.

نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد یادآور شد: ایران در تدوین سیاست های خود در رابطه با توسعه صنعت سبز با هدف کاهش تاثیر تغییرات آب و هوایی برای بهینه سازی و رقابت بین صنایع انگیزه ایجاد می کند.

وی با اشاره به پروژه مشترک بین سازمان محیط زیست و یونیدو اظهارداشت: این پروژه با هدف حمایت از صنایع سبز در ایران تایید شده و سیاست های آن در حال تدوین است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3746

به "پروژه مشترک سازمان محیط زیست و سازمان ملل در حمایت از صنایع سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه مشترک سازمان محیط زیست و سازمان ملل در حمایت از صنایع سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید