پیش بینی قیمت دلار امروز 19 بهمن 99

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، روز شنبه اسکناس آمریکایی 260 تومان رشد را به ثبت رساند و با عبور از مرز 24 هزار تومانی، به بهای 24 هزار و 200 تومان رسید. برای قیمت دلار امروز چه پیش بینی هایی می گردد؟

پیش بینی قیمت دلار امروز 19 بهمن 99

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: در روزهای اخیر خبرهایی منتشر شده است که خبر از ترک خوردن نظام فشار حداکثری می دهد. در یکی از این موارد، گفته شد که بدهی ایران به سازمان ملل از منبع پولی پرداخت خواهد شد که در کره جنوبی بلوکه شده است.

افزون بر این، عنوان شده که کوواکس بیش از 4 میلیون دوز واکسن آسترازنکا به ایران خواهد داد. این موضوع نشان می دهد که درباره جا به جایی پول با ایران نیز همکاری هایی اجرا شده است.مذاکرات ایران با کشورهای همسایه مانند عراق و عمان برای دریافت پول های بلوکه شده ادامه دارد و در هفته های اخیر، رایزنی های زیادی با مقامات کره ای نیز اجرا شده است.

مجموع این عوامل و اخبار نشان می دهد که فشار حداکثری رو به تقلیل است. با این حال، هنوز موضع شفافی از سوی آمریکا در خصوص برجام اتخاذ نشده و این مساله موجب شده است که بازار نسبت به لغو تحریم ها تردید کند. معامله گران روز پنج شنبه از اینکه بایدن درباره ایران سخن نگفت، دلگرم شدند و خریدهای خود را افزایش دادند.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا خبرنگاران بخوانید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6537

به "پیش بینی قیمت دلار امروز 19 بهمن 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی قیمت دلار امروز 19 بهمن 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید