کاهش روزافزون میانگین سن مبتلایان به کرونا در اتریش

به گزارش پرسینا بلاگ، آمارها نشان می دهد که میانگین سن مبتلایان به کرونا در اتریش فرایند کاهشی داشته و به گفته مقامات بهداشتی این کشور به 32 سال کاهش پیدا نموده است.

کاهش روزافزون میانگین سن مبتلایان به کرونا در اتریش

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه وینر سایتونگ، سن مبتلایان به کرونا دراتریش همیشه در حال کاهش است.

وزارت بهداشت اتریش هفته گذشته میانگین سن مبتلایان به کرونا را 33.7 سال و در روز سه شنبه میانگین سن مبتلایان را 32 سال اعلام نمود.

وزیر بهداشت اتریش روز گذشته در سخنانی با اشاره به اینکه در عرض 24 ساعت 295 نفر در اتریش به کرونا مبتلا شده اند اعلام نمود که این آمار مانند سراسر اروپا رو به افزایش است.

وزارت بهداشت اتریش در این شرایط از جوانان خواست مسئولیت را بر عهده گرفته و قواعد فاصله گذاری و محدودیت های کرونایی را کاملاً بر عهده گیرند.

سباستین کورتس، صدر اعظم اتریش هم اخیراً درباره افزایش آمار مبتلایان جدید در کشورش ابراز نگرانی نموده و از شهروندان خواست احتیاط نمایند.

وی در گفتگویی با کوریر هفته های آینده را معین نماینده دانسته و تأکید کرد که آمار مبتلایان نباید از نظر دور گردد. وی گفت: اگر ما ندانیم که سرایت ها از کجا نشات می گیرد نمی توانیم به صورت هدفمند به آن واکنش نشان دهیم و در این صورت یک شرایط محدودیتی دومی ایجاد می گردد.

صدر اعظم اتریش هم بزرگترین گروه مبتلایان فعلی در کشورش را جوانانی دانست که اغلب بدون علامت هستند و متوجه هم نیستند که ناقل ویروس هستند. وی تاکید نمود که این افراد اعضای خانواده خود را مبتلا نموده و انسان های پیرتر را به خطر می اندازند.

بر اساس آمارهای رسمی تا به حال 23829 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 729 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5220

به "کاهش روزافزون میانگین سن مبتلایان به کرونا در اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش روزافزون میانگین سن مبتلایان به کرونا در اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید