کرملین: پوتین و اردوغان فعلا درباره تحولات ادلب دیدار نمی کنند، حملات تروریست ها باید متوقف شود

به گزارش پرسینا بلاگ، ین بیانیه از سوی سخنگوی کرملین یک روز پس از آن منتشر شد که ترکیه اعلام کرد، پنج تن از سربازانش در جریان شلیک به یک پست نظارتی در ادلب کشته شدند.

کرملین: پوتین و اردوغان فعلا درباره تحولات ادلب دیدار نمی کنند، حملات تروریست ها باید متوقف شود

سخنگوی کرملین امروز (سه شنبه) گفت، روسای جمهوری روسیه و ترکیه در حال حاضر برنامه ای برای دیدار و گفت وگو درباره تنش ها و تحولات در ادلب ندارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه برنامه ای برای دیدار درباره تحولات و رخدادهای اخیر در ادلب سوریه در دستور کار خود ندارند.

این بیانیه از سوی سخنگوی کرملین یک روز پس از آن منتشر شد که ترکیه گفت، پنج تن از سربازانش در جریان شلیک به یک پست نظارتی در ادلب کشته شدند.

وی به خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا دیدار و گفت وگوی روسای جمهوری روسیه و ترکیه درباره اوضاع در ادلب، سوریه ضرورت دارد یا خیر، گفت: اگر دو طرف این مساله را ضروری بدانند، نشست برگزار می شود اما تا به امروز چنین تصمیمی گرفته نشده است.

سخنگوی کاخ کرملین همچنین اظهار کرد: تماس ها بین روسیه و آمریکا درباره تنش در ادلب ادامه دارند.

پسکوف تاکید کرد: در زمان حاضر اجرای توافقات سوچی ضروری است و این توافقات مهم بوده و باید مهم بمانند. طبعا باید مقابله هر فعالیت تروریستی علیه نیروهای سوریه و تاسیسات نظامی روسیه نیز ایستاد.

سخنگوی کرملین اظهار کرد: ما نگرانی خود را کتمان نمی کنیم اما متاسفانه مدتی طولانی است که تروریست ها در ادلب فقط تصور نمی کنند که در شرایط رضایت بخشی قرار دارند بلکه دست به حملات می زنند و مرتکب اقدامات خصمانه علیه ارتش سوریه و تاسیسات ما می شوند.ش

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3307

به "کرملین: پوتین و اردوغان فعلا درباره تحولات ادلب دیدار نمی کنند، حملات تروریست ها باید متوقف شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: پوتین و اردوغان فعلا درباره تحولات ادلب دیدار نمی کنند، حملات تروریست ها باید متوقف شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید