کرونا باعث رونق کتاب های الکترونیک در آمریکا شده است

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از گودایریدر، فروش کتاب های الکترونیک در کشور آمریکا از در ماه ژانویه سال جدید میلادی به 75میلیون دلار رسیده بود ولی هرچند این رقم در زمان مشابه سال گذشته میلادی حدود 80میلیون دلار بود.

کرونا باعث رونق کتاب های الکترونیک در آمریکا شده است

امسال فروش کتاب الکترونیک در آمریکا نسبت به سال گذشته در ماه های اول سال کاهش داشت ولی در هفته های گذشته فروش کتاب الکترونیک رکورد بی سابقه ای ثبت کرده است و این افزایش دلیلی جز شیوع ویروس کرونا ندارد.

گزارش اتحادیه ناشران آمریکا (APA) حاکی از افزایش بی سابقه کتاب های الکترونیک در هفته های گذشته است. مردم آمریکا این روزها در قرنطینه هستند و ترجیح می دهند به جای کتاب های چاپی از انواع الکترونیک استفاده کنند.

ناشران آمریکایی نیز به خاطر شیوع ویروس کرونا سهم کتاب های چاپی خود را کاهش داده و به فرمت های الکترونیک روی آورده اند. در سایت آمازون نیز فروش کتاب های الکترونیک در ایام قرنطینه افزایش داشته است.

بسیاری از کتابخانه های عمومی آمریکا در ایام قرنطینه نیز سرویس های رایگان ارائه کتاب الکترونیک به کاربران خود ارائه می کنند. کتابخانه کنگره آمریکا و بسیاری دیگر از کتابخانه های عمومی در ایالت های مختلف اقدام به عرضه بسته های رایگان کتاب برای عمومی کرده اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4116

به "کرونا باعث رونق کتاب های الکترونیک در آمریکا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا باعث رونق کتاب های الکترونیک در آمریکا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید