کسی در داخل باشگاه پرسپولیس از کالدرون خبر دارد؟

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس پیروز شد در سرانجام هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر 34 امتیاز کسب کند و با صدرنشینی به تعطیلات نیم فصل برود.

کسی در داخل باشگاه پرسپولیس از کالدرون خبر دارد؟

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی سرخپوشان پایتخت که در هفته های پایانی نیم فصل اول به شدت از عملکرد مدیران باشگاه پرسپولیس انتقاد می کرد قبل از رفتن از ایران، شروط خود را برای ادامه همکاری با این باشگاه گفت.

وی پرداخت مطالبات خود و دستیارانش به همراه طلب هایی که بازیکنان دارند را در کنار جدایی دو نفر از اطرافیان این تیم از جمله افشین پیروانی را از شروط اصلی خود مطرح کرد. کالدرون قبل از ترک تهران نیز گفت هیچ ارتباطی با مدیرعامل باشگاه بصورت مستقیم نخواهد داشت و مدیر برنامه های ایرانی خود را مسئول مذاکره با سرخ ها معرفی کرد.

کالدرون که هفتم دیماه تهران را به مقصد بوینوس آیرس آرژانتین ترک کرد هیچ صحبتی با مدیرعامل پرسپولیس نداشته است. او پاسخ هیات مدیره باشگاه را نیز به وسیله مدیر برنامه های خود می دهد و لیست مازاد را نیز به وسیله همین شخص به دست مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره پرسپولیس رساند.

هیات مدیره نیز در جلسات خود حل مسائل مالی کالدرون را به انصاریفرد سپرده است تا او با نظریه های مالی اش بتواند موانع را برطرف کند. آنها در واقع انصاریفرد را مسئول مستقیم حل مسائل مربوط به کالدرون نموده اند و از مدیرعامل باشگاه انتظار دارند تا موانع مالی و مدیریتی در داخل تیم را از سر راه بردارد.

پیرمرد آرژانتینی که قرار بود چهارشنبه به قطر رفته تا تمرینات این تیم در اردوی دوحه قطر را زیر نظر بگیرد گویا از لغو این اردو اطلاعی ندارد و معین نیست او با وجود بی تفاوتی باشگاه نسبت به رسیدگی به خواسته هایش راهی تهران می گردد یا خیر!

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از رفتن این مربی بارها خواست تا با تماس تلفنی و ارتباط مستقیم با سرمربی تیمش، سوء تفاهم های به وجود آمده را از بین ببرد اما پیروز به این امر نشده است.

انصاریفرد در حالی قصد بازگرداندن کالدرون را دارد که در عمل هیچ اقدامی برای این بازگشت ننموده است. او نه تنها مطالبات کالدرون و بازیکنان را پرداخت ننموده بلکه حاضر به کنار گذاشتن افشین پیروانی از سرپرستی تیم نیز نشده است. شروطی که طبیعی است پیرمرد آرژانتینی را نسبت به بازگشت دلسرد کند.

سرخ ها نه تنها 300 هزار دلار از قسط دوم قرارداد سرمربی خود را پرداخت ننموده اند بلکه 125 هزار دلار دیگر از بخش اول قرارداد او را به حسابش واریز ننموده اند تا نشان دهند هیچ عزمی برای بازگشت او ندارند. نخواستن هایی که در کلام تکذیب می گردد اما در عمل با پیدا نکردن کالدرون برای مذاکره، روی آن سرپوش گذاشته شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3039

به "کسی در داخل باشگاه پرسپولیس از کالدرون خبر دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسی در داخل باشگاه پرسپولیس از کالدرون خبر دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید