کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان، دلخانی و یوسفی به نیمه نهایی رسیدند

به گزارش پرسینا بلاگ، دو نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال (امید) قهرمانی جهان در مجارستان راه یافتند.

کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان، دلخانی و یوسفی به نیمه نهایی رسیدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان (امیدها) از بعد از ظهر امروز به وقت ایران و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد که در انتها رقابت های بعد از ظهر، میثم دلخانی و علی اکبر یوسفی در اوزان 63 و 130 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در وزن 55 کیلوگرم پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 13 بر 3 مقابل سرداربیک کونوشبایف از قرقیزستان به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل شوتا اوگاوا دارنده مدال برنز جهان از ژاپن با نتیجه 8 بر صفر مغلوب گردید.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول در دور بعد مقابل ماکسیم نهودا از بلاروس با نتیجه 9 بر 6 به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی اولکساندر هروشین از اوکراین را با نتیجه 5 بر یک مغلوب کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد. دلخانی در این دیدار به مصاف مهمت چکر از ترکیه می رود.

در وزن 77 کیلوگرم، علی نوروزی در دور نخست مقابل تمرلان شادوکایف از قزاقستان با نتیجه 9 بر صفر مغلوب گردید و باید منتظر این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

در وزن 87 کیلوگرم حمیدرضا بادکان در دور اول با نتیجه 3 بر 2 مقابل مارتیناس نمسویسیوس از لیتوانی مغلوب گردید و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، بادکان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود. وی در دور دوم در مصاف با کونستا مایین پایای از فنلاند با نتیجه 3 بر صفر به رجحان دست یافت. یوسفی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر 2 از سد فرانز ریشتر از آلمان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف عثمان ایلدیریم دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از کشور ترکیه می رود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2263

به "کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان، دلخانی و یوسفی به نیمه نهایی رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان، دلخانی و یوسفی به نیمه نهایی رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید