گروگان 32 ساله پس از 2 ماه اسارت آزاد شد

به گزارش پرسینا بلاگ، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار جوان 32 ساله پس از 2 ماه اسارت از چنگال گروگانگیران آزاد شد.

گروگان 32 ساله پس از 2 ماه اسارت آزاد شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از پلیس، سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در، در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در تاریخ نوزدهم تیر ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در یکی از محلات شهرستان چابهار بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد، 4 فرد مسلح ناشناس با صورت هایی پوشیده و با تهدید سلاح گرم، جوانی 32 ساله را سوار بر یک دستگاه خودروی پژو پارس کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار شرح داد: در بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این جوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم منتقل و طی تماس با خانواده اش مبلغ 10 میلیارد ریال در قبال آزادی او درخواست کرده اند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام آغاز کردند.

سرهنگ کیخا مقدم بیان داشت: پایان پس از چند هفته تلاش شبانه روزی پلیس، محل اسارت این جوان در یکی از روستا های شهرستان چابهار شناسایی و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی چابهار با حضور در محل، فرد ربوده شده را پس از 2 ماه اسارت آزاد و یک نفر از عاملان اصلی این گروگانگیری را دستگیرکرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: تحقیقات تخصصی درخصوص دستگیری متهمان متواری این پرونده ادامه دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5309

به "گروگان 32 ساله پس از 2 ماه اسارت آزاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروگان 32 ساله پس از 2 ماه اسارت آزاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید