یورو 2020، رویارویی تماشایی اسپانیا با کرواسی، سوئیس قربانی جاه طلبی فرانسه می گردد؟

به گزارش پرسینا بلاگ، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال یورو 2020 امروز با برگزاری دو ملاقات در شهرهای کپنهاگن و بخارست پیگیری می گردد.

یورو 2020، رویارویی تماشایی اسپانیا با کرواسی، سوئیس قربانی جاه طلبی فرانسه می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال یورو 2020 امروز (دوشنبه) با برگزاری دو ملاقات دنبال خواهد شد تا چهره دو تیم دیگر راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی تعیین گردد.

در نخستین بازی امروز و از ساعت 20:30 به وقت تهران تیم های کرواسی و اسپانیا در استادیوم پارکن شهر کپنهاگ برابر هم صف آرایی می نمایند.

دو تیم در مرحله گروهی مطابق انتظار طرفداران شان ظاهر نشدند و عملکرد باثباتی نداشتند، اما با بردی که در ملاقات سوم مرحله گروهی کسب کردند، نشان دادند که می توانند جزو مدعیان باشند.

غیبت ایوان پریشیچ هافبک کرواسی به علت ابتلا به کرونا، یکی از خبرهای مهم در آستانه ملاقات با اسپانیا بود و باعث ایجاد تغییراتی در ترکیب تیم تحت راهنمایی زلاتکو دالیچ می گردد.

اسپانیا و کرواسی تا به امروز هشت بار برابر هم قرار گرفته اند که چهار برد برای اسپانیا، یک تساوی و سه برد برای کرواسی رقم خورده است.

در دیگر بازی امروز، فرانسه نایب قهرمان یورو 2016 و قهرمان جام جهانی 2018 در استادیوم ملی بخارست به مصاف سوئیس می رود. حضور ستاره های فراوان در ترکیب خروس ها انتظارات از این تیم را بالا برده، اما این انتظارات در مرحله گروهی به علت ثبت یک برد و دو تساوی برآورده نشده است و همین مسئله می تواند فرانسه را برای پیروزی در بازی امشب تهییج کند.

فرانسه و سوئیس 38 بار برابر هم قرار گرفته اند که 16 برد، 10 تساوی، 12 شکست، 67 گل زده و 60 گل خورده برای فرانسه ثبت شده است.

برنامه بازی های امروز مسابقات یورو 2020 به توضیح زیر است:

کرواسی - اسپانیا ، ساعت 20:30، استادیوم پارکن شهر کپنهاگ، داور: جونیت چاکر از ترکیه

فرانسه - سوئیس، ساعت 23:30، استادیوم ملی بخارست، داور: فرناندو آندرس راپالینی از آرژانتین

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7520

به "یورو 2020، رویارویی تماشایی اسپانیا با کرواسی، سوئیس قربانی جاه طلبی فرانسه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، رویارویی تماشایی اسپانیا با کرواسی، سوئیس قربانی جاه طلبی فرانسه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید