2 نمایش با موضوع ترور شهدای هسته ای در جشنواره فجر سی ونهم

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران (پانا) - دو نمایش روز آرمیتا و ترور آفتاب آثاری هستند که با موضوع ترور شهدای هسته ای در بخش مسابقه نمایش های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر حضور دارند .

2 نمایش با موضوع ترور شهدای هسته ای در جشنواره فجر سی ونهم

به گزارش روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، روز آرمیتا به نویسندگی فاطمه رادمنش و کارگردانی علی محمد رادمنش و ترور آفتاب نوشته هومن روح تافی و به کارگردانی مرتضی اسدی مرام عنوان آثاری است که در بخش نمایش های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر اجرا می شوند.

این دو اثر با موضوع ترور شهدای هسته ای در این دوره از رویداد میزبان علاقه مندان و مخاطبان هستند. روز آرمیتا روزهای شنبه 18 و یکشنبه 19 بهمن از ساعت 18 مقابل تالار وحدت به صحنه می رود.

همچنین ترور آفتاب نیز روزهای شنبه 18 و یکشنبه 19 بهمن از ساعت 18:30 مقابل تالار وحدت اجرا می شود. نمایش های روز آرمیتا و ترور آفتاب همچنین به ترتیب روزهای شنبه 18 و یکشنبه 19 بهمن از ساعت 11:30 در ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر(عج) اجرا دارند.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه 11 تا 20 بهمن برگزار می شود. آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6460

به "2 نمایش با موضوع ترور شهدای هسته ای در جشنواره فجر سی ونهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 نمایش با موضوع ترور شهدای هسته ای در جشنواره فجر سی ونهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید