5300 شرکت دانش بنیان در کشور فعال هستند

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: در حال حاضر در کشور 5 هزار و 300 شرکت دانش بنیان در حال فعالیت هستند.

5300 شرکت دانش بنیان در کشور فعال هستند

به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری عصر دوشنبه(20 مرداد) در حاشیه آئین افتتاح مرکز نوآوری ورامین که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار گردید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جوانان ورامین نشان داده اند که می توانند تحولات شگرفی را در کشور ایجاد نمایند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به این که شهدایی همچون شهیدان ستاری و اردستانی زاده این منطقه هستند و مایه فخر کشور محسوب می شوند، گفت: این شهداء نشان دادند که وقتی روی بچه های کویر سرمایه گذاری صورت بگیرد برای کشور افتخار آفرینی می نمایند.

وی با اشاره به این که در حوزه های اقتصاد دانش بنیان در امسال در سطح کلان کشوری برنامه های زیادی در نظر گرفته شده است، گفت: برای این که در شهرستان برنامه های دانش بنیان مؤثر باشند و رخ دهند باید توسط مسئولان پیگیری شود.

ستاری مطرح نمود: اتفاقی که امروز در این منطقه افتاد اتفاق خوبی است و این که جهاد کشاورزی تصمیم گرفته که درهای این مکان باز شود و جوانان دارای ایده و نوآوری از این امکانات بهره مند شوند، ما نیز آمادگی داریم که تیم ها را حمایت نموده و برای توسعه زیرساخت ها و هزینه های موجود مساعدت های لازم را داشته باشیم که ان شاءالله باید منتظر اتفاقات خوب برای شهرستان باشیم.

وی در ادامه به برنامه های تدوین شده در حوزه تأمین امنیت غذایی کشور اشاره نمود و گفت: بخش عمده ای از این برنامه ها به حوزه کشاورزی و اصلاحاتی که باید در این حوزه صورت بگیرد، برمی شود و ورامین به دلیل داشتن پتانسیل ذاتی کشاورزی شرکت های علاقه مند در این حوزه ها امکان توسعه دارند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور یادآور شد: در حال حاضر 5 هزار و 300 شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد که مشغول فعالیت هستند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5113

به "5300 شرکت دانش بنیان در کشور فعال هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5300 شرکت دانش بنیان در کشور فعال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید