80 تعاونی در نمایشگاه فرا استانی خوزستان حضور می یابند

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، هوشمند صفایی درباره برگزاری نمایشگاه فرا استانی خوزستان اظهار کرد: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، شاهد برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی کالای تعاون در سطح ملی با حضور تعاونگران در نمایشگاه بین المللی اهواز خواهیم بود که 80 تعاونی از استانهای خوزستان، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد، ایلام، بوشهر، آذربایجان غربی، یزد و اصفهان در این نمایشگاه فرا استانی خوزستان، در زمینه های مختلف تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی از تاریخ 14 تا 17 آذر ماه حضور می یابند.

80 تعاونی در نمایشگاه فرا استانی خوزستان حضور می یابند

وی توضیح داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی و ارائه توانمندی شرکت های تعاونی در توسعه پایدار، شناسایی و توسعه بازار کسب و کارهای تعاونی، تقویت برند تعاونی و ایجاد تعاملات شبکه ای برای آن ها، تبادل تجارب پیروز مدیران تعاونی ها در سطح ملی، آشنایی عموم مردم با مزایا و فرصت های بخش تعاون و ورود آن ها به عرصه های اقتصادی و اجتماعی بخش تعاون است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اعلام کرد: این نمایشگاه، نماد همدلی مردم و ملت و همچنین همکاری نزدیک بخش حاکمیتی و مردمی و بخش تعاون با یکدیگر است.

صفایی مطرح نمود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب هفت راهبرد، توسعه بخش تعاون را در نظر گرفته است که شامل توسعه فرهنگ تعاون، ترویج تعاون، گردشگری تعاون، آموزش، مدیریت و گسترش تعاملات، مدیریت و کارآمد سازی منابع خرد، ایجاد مشوق و تامین منابع اقتصادی است.

وی گفت: ترویج فرهنگ تعاون مهم ترین عامل برگزاری نمایشگاه توانمندی کالای تعاون به شمار می رود که علاوه بر آن موضوع برند سازی و معرفی تعاونی های بر تر و فعال یکی از همین اهداف راهبردی است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3499

به "80 تعاونی در نمایشگاه فرا استانی خوزستان حضور می یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80 تعاونی در نمایشگاه فرا استانی خوزستان حضور می یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید