امیر حاتمی: تحریم نظامیان ایران از سوی آمریکا هیچ تاثیری ندارد

به گزارش پرسینا بلاگ، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: از منظر نیروهای مسلح کسی که تحریم می گردد مانند کسی است که در جنگ با دشمنان مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

امیر حاتمی: تحریم نظامیان ایران از سوی آمریکا هیچ تاثیری ندارد

به گزارش خبرنگاران، امیر حاتمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا در منطقه اظهار کرد: مثل همه کارهایی که آمریکایی ها علیه ملت ایران انجام داده اند و در صدر آنها نیروهای مسلح به عنوان خار چشم شان مورد هدف آنها بوده است. این بار هم تعدادی از همکاران عزیز ما را تحریم نموده اند که هیچ اثری نخواهد داشت، چرا که در واقع امروز از منظر نیروهای مسلح کسی که تحریم می گردد مانند کسی است که در جنگ با دشمنان مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این افراد مثل کسانی هستند که جانباز جنگ با دشمن شده اند آنان موجب افتخار مردم و نیروهای مسلح هستند و از لحاظ تاثیر در اداره نیروهای مسلح هم هیچ تاثیری ندارد؛ چراکه ما اصولا نیروهای مسلح را به شکل خودکفا و خوداتکا به توانایی داخل اداره می کنیم و اینگونه رفتارها اثری بر نیروهای مسلح نخواهد داشت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2439

به "امیر حاتمی: تحریم نظامیان ایران از سوی آمریکا هیچ تاثیری ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر حاتمی: تحریم نظامیان ایران از سوی آمریکا هیچ تاثیری ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید